Tamarina istrska jazz parodija zažgala


Oder pred knjigarno novomeške založbe Goga je v okviru Novomeških poletnih večerov gostil vsestransko hrvaško jazz glasbenico Tamaro Obrovac, ki je v Novem mestu tokrat nastopila s svojim Transhistria Electric quintetom in navdušila tudi najbolj zahtevne poznavalce tovrstne glasbe.
Tamara Obrovac je ena najbolj vsestranskih hrvaških glasbenic. Izvira iz že tradicionalno odštekane puljske glasbene scene, v njeni glasbi pa je močno čuti vpliv istrske ljudske glasbe. Je avtorica besedil, glasbe in aranžmajev. Na glasbeno sceno je stopila v začetku osemdesetih let, ko je v Zagrebu študirala sociologijo, medtem ko je temelje svoje glasbene izobrazbe dobila v rodnem Pulju, kjer se je v tamkajšnji glasbeni šoli učila igrati flavto, ki pa je sinoči ni prijela v roko, glasbeno izobraževanje pa je nadaljevala s študijem jazz petja na ljubljanski srednji glasbeni šoli.
Če je v devetdesetih letih, ko je tudi že precej nastopala v Sloveniji, izvajala predvsem jazz standarde prevedene v jezik sodobnega jazza in originalne jazz skladbe, se danes posveča predvsem improvizirani glasbi z vpletenimi vzorci ne le istrske ampak širše sredozemske ljudske glasbene dediščine s povsem sodobnimi in pogosto cinično kritičnimi besedili in v svoje nastope vplete tudi parodijo na glasbo, ki je sama ne mara, na primer turbo folk. Sodeluje s številnimi znanimi glasbeniki, med drugim tudi z izvrstnim hrvaškim pianistom Matijo Dedićem in slovenski basistom Žigo Golobom.
Prav z besedili in spretnim prepletanjem vpliva različnih glasbenih zvrsti v sicer za njen ansambel značilen glasbeni slog je sinoči navdušila novomeško publiko, med katerimi je bilo najti tudi mnoge znane novomeške glasbenike in glasbene sladokusce.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se