V največjem državnem podjetju , ki ga vodi Andrej Ribič, so še prejšnji teden zatrjevali, da poškodovanih in okvarjenih tovorjakov z avtocest ne morejo odvažati sami ter se pri tem sklicevali na študijo, iz katere izhaja, da bi bili stroški previsoki. Opravljanje dejavnosti avtovleke naj bi bila finančno najugodnejša, če bi jo, tako kot doslej, izvajala podjetja, ki jim Dars podeli koncesijo.

Njena.si
Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba
Zato so nadaljevali s pripravami za objavo novega razpisa za podelitev koncesij. A po informacijah portala Necenzurirano je sedaj prišlo do preobrata. Na Darsu naj bi razmišljali, da bi dejavnost, ki očitno predstavlja dober posel za avtovlekarje, izvajali sami.
Več o tem, kaj kažejo analize Darsa, česa ne upoštevajo, in koliko je dejansko vreden posel z odstranjevanjem tovornjakov, preberite na necenzurirano.si.