Komisija je Bojana Požarja na zaslišanje povabila, da jim pojasni, kako je z oglasi od državnih podjetij svoji družbi Lanaka Media pridelal 1,45 milijona evrov dobička in zakaj so pri njem oglaševala podjetja, ki so računala na donosne posle za protipoplavno zaščito z državo. Kot je običajno, je v zaslišanca najbolj vestno vrtala predsednica komisije Tamara Vonta.
Zanimivosti
Odgovorno v prihodnost z naložbenim zavarovanjem
Kot poroča Reporter, Požarjeva današnja pojasnila glede svojega nevsakdanjega oglaševalskega modela niso bila ravno posrečena, modela pa naj mu na zaslišanju ne bi uspelo dobro opravičiti. Hvalil naj bi se z rekordno branostjo svojih člankov in z dosegom svojih zgodb, a za svoje navedbe ni predložil preverljivih številk. Luknje naj bi imela tudi njegova obramba oglaševanja podjetij iz skupine Nivo Eko, ki se je potegovala za koncesije za protipoplavno zaščito.
Več o današnjem zaslišanju Bojana Požarja je na voljo na Reporterju.