Odšli so trije vodilni kadri, med katerimi je bilo največje presenečenje odstop člana poslovodstva Tomaža Kraškovica, odgovornega za finance. Ta je bil namreč več kot desetletje eden od najtesnejših sodelavcev dolgoletnega generalnega direktorja SŽ Dušana Mesa. Uradni razlogi za Kraškovičev odhod še vedno niso znani, po informacijah necenzurirano.si pa je v vrhu železnic počilo zaradi enega od razpisov in dogajanja, povezanega z njim.
Šlo je za razpis za nabavo šestih vozil za košnjo trave, tega je objavila družba SŽ-Infrastruktura, ki jo vodi Matjaž Kranjc. Prav iz te družbe so po pisanju necenzurirano.si poslovodstvo SŽ obvestili o tem, da se je Kraškovic skušal vplesti v razpis. Tega so pri SŽ na predlog generalnega direktorja Dušana Mesa razveljavili. Kraškovic je sicer eden treh vodilnih kadrov, ki so v začetku meseca zapustili SŽ. Melito Rozman Dacar, dosedanjo direktorico družbe SŽ-Tovorni promet, ki je v 49-odstotnem solastništvu češke skupine EP Logistics, je zamenjal nekdanji direktor Intereurope Ernest Gortan. V tančico skrivnosti pa je zavit nenadni odstop Deana Peršića, direktorja logistične družbe Fersped, ki je v lasti SŽ.
Necenzurirano.si piše, kaj naj bi stalo položaja Peršića in razkriva, kaj se je dogajalo s spornim razpisom: katero podjetje je bilo vpleteno in kakšna je bila vloga Kraškovica v vsem skupaj.
---
Tomaž Kraškovic nam je poslal zahtevo za popravek oziroma dodatno pojasnilo. V celoti ga objavljamo:
"Tomaž Kraškovic ostro zanikam neresnične navedbe neimenovanega novinarja, ki v naslovu članka navaja: »Eden najtesnejših sodelavcev direktorja SŽ Dušana Mesa moral oditi zaradi razpisa?« Omenjen naslov in vsebina članka sta zavajujoča zato prosim, da popravite netočne navedbe.
Iz poslovodstva Slovenskih železnic, d.o.o sem odstopil iz osebnih razlogov, navedbe v vašem članku nimajo nikakršne povezave z mojo odločitvijo, da odstopim kot član poslovodstva. Pri poslu, ki ga navajate v članku kot razlog za moj odstop nisem sodeloval ne pri pripravi razpisne dokumentacije, ne pri opredelitvi ocenjene vrednosti naročila, niti pri izbiri. To je bila naloga pristojne razpisne komisije, katere članov nisem imenoval, niti z njimi nisem bil v stiku v zvezi z javnim naročilom, ki ga omenjate.
Naj poudarim, da je bil konkreten razpis prvič objavljen, 3.3.2023, vendar se zaradi previsoke cene ponudnika naročnik SŽ-Infrastruktura ni odločil za izbor. Razpis se je ponovno objavil, 24.11.2023, in odločitev o izboru je bila podpisana, 14.3.2024, s strani direktorja SŽ infrastrukture. Celoten posel pa je odobrilo še poslovodstvo SŽ d.o.o. 11.4.2024 in tudi nadzorni svet družbe SŽ d.o.o., ki je dal soglasje k podpisu pogodbe na svoji seji 18.4.2024.
Za zaključek bi rad še enkrat poudaril, da pri omenjenem poslu nisem sodeloval, niti nisem na kogarkoli na kakršenkoli način izvajal pritisk glede izbire dobavitelja."