Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Razpis Zavoda za turizem Ptuj le za „izbrance“?


Dženana Kmetec
30. 1. 2017, 22.55
Posodobljeno
10. 07. 2017 · 03:44
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

Konec lanskega leta je Zavod za turizem Ptuj objavil anonimni natečaj za oblikovanje celostne grafične podobe destinacije Ptuja in Zavoda.

1485792232_cg_zavod_za_turizem_cgp.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

A pogoji tega „anonimnega“ natečaja so nekatere ponudnike močno razjezili. Petim posebnim izbrancem je Zavod samo za udeležbo plačal 800 evrov, da so pripravili svoje ideje, drugim seveda nič. Poraja se tudi vprašanje, zakaj sploh natečaj oz. zakaj celostne grafične podobe ni naredila oseba, zaposlena na zavodu, ki ima očitno vse kompetence in bi zavodu lahko privarčevala 11.000 evrov.

Rok za oddajo natečajnih elaboratov je bil 17. oktober 2016, k sodelovanju pa je Zavod nekatere izvajalce, ki se s tem ukvarjajo, povabil in jim njihove ideje, ne glede na to, ali so bile izbrane ali ne, plačal. To precej nenavadno odločitev direktorica Zavoda za turizem Katja Gönc pojasnjuje z besedami: „Na natečaj smo povabili izbrane oblikovalce in agencije, hkrati pa dopustili možnost, da se prijavi vsak, ki bi želel sodelovati. Na ta način smo si zagotovili kvaliteto in visok nivo natečajnih gradiv. Natečaj je potekal anonimno, kar pomeni, da so bili vsi predlogi poslani brez navedbe avtorja, tako da se je komisija pri izboru idejnih zasnov osredotočala na kvaliteto, jasnost, izvirnost in prepoznavnost idejnih rešitev osnovnih elementov celostne grafične podobe destinacije Ptuj in Zavoda za turizem Ptuj.“ Na vprašanje, ali drži informacija, da so sodelovali le povabljeni izvajalci, ki so za izdelavo ponudbe prejeli 700 evrov, Gönčeva odgovarja: „Informacija ne drži. Zavod za turizem Ptuj je razpisal javni, odprti, vabljeni, anonimni natečaj za oblikovanje celostne grafične podobe destinacije Ptuj in Zavoda za turizem Ptuj; kar pomeni da je bil tako vabljeni kot odprti natečaj, na katerega so se lahko prijavili vsi.“ Navedeno sicer drži, a res je tudi, da niso dobili plačila za pripravo idejnih rešitev vsi sodelujoči, temveč le povabljeni.

Zakaj niso izkoristili notranjih kadrovskih resursov

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.