
Ob avtocesti bi Ptuj morali boljše promovirati
Čeprav se ob avtocesti od Avstrije do Hrvaške , ki jo letno prevozi na milijone turistov, vidi izjemna kulisa ptujskega gradu, bi se na segmentu promocije za večji turistični obisk staroste slovenskih mest lahko naredilo bistveno več. Ustreznega oglaševanja ni. Celo ormoške lagune so si izborile boljše pozicionirano mesto kot Ptuj.

Na navedeno je opozoril tudi mestni svetnik Miha Damiš. Prepričan je, da bi boljše oglaševanje turistične ponudbe ob avtocesti izboljšalo tudi vtis o Ptuju. Prav zato je predlagal uvedbo zunanjega oz. avtocestnega oglaševanja: »Zunanje oglaševanje bi tako bilo še dodatna pot promocije mesta, poleg dejavnosti, ki jih izvaja Javni zavod Ptuj. To seveda za seboj potegne nekaj denarja, vendar verjamem, da ga lahko uspešna oglaševalska akcija, ki bi povišala turistični obisk in okrepila znamko mesta, skozi različne oblike več kot le povrne.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Preberite tudi
Najbolj brano
Trenutno
9 °C
Deževno
torek, 11. 3
Deževno
sreda, 12. 3
Deževno
četrtek, 13. 3
Oblačno
7-dnevni obeti