»Če gostu nismo dali svoje duše, mu nismo dali ničesar!«
Šest strokovnjakov s področja gostinstva in turizma je v času korona krize združilo svoje znanje, izkušnje in moči ter napisalo in izdalo knjigo z naslovom Gostoljubnost slovenskih turističnih delavcev v in po času koronakrize. Le-ta je na nek način kažipot zaposlenim v turizmu, saj prinaša mnoge odgovore o tem, tako se spoprijeti s koronakrizo in kako ravnati po njej.

Njeno vsebino so avtorji predstavili na online dogodku v decembru. Knjiga prihaja v pravem času, ko je turizem zaradi koronavirusa v prisilnem „mirovanju“, saj je sedaj morda tisti pravi čas za nadgradnjo in osvajanje novih znanj ter spoznavanje novih dimenzij turizma, ki gostinstvo in turizem čaka po tem zelo težkem času epidemije. Knjiga ima 17 poglavij in obsega 176 strani. Namenjena je vsem turističnim delavcem in vsem drugim, ki jih ta tematika zanima.
Mirjana Ivanuša Bezjak, predavateljica predmetov s področja turizma na višjih in visokih strokovnih šolah ter avtorica knjig in strokovnih člankov, je povedala, da se je vse skupaj začelo z idejo in željo napisati peto knjigo, ki bo govorila o turizmu v tem kriznem času. K sodelovanju je povabila strokovnjake na področju gostinstva in turizma. Gre za šest oseb, ki vsaka na svoj način deluje na področju gostinstva in turizma ter verjamejo v slovenski turizem tudi po koronačasu. Rdeča nit knjige je gostoljubnost, ki jo potrebujejo vsi turistični delavci. Prinaša vrsto koristnih napotkov, primerov dobre prakse, da se bodo turistični delavci lahko v času, ko ne poslujejo, pripravili na čas, ko se bodo gostje vrnili. „Če gostu nismo dali svoje duše, mu nismo dali ničesar,“ pravi.
Turistična društva – korenine trajnostnega in odgovornega turizma
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se