Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Bela krajina srčnih ljudi


M. Ž.
17. 4. 2018, 11.30
Posodobljeno
03. 05. 2018 · 12:00
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

1_nova_celostna_graficna_podoba_turisticne_destinacije_bela_krajina.jpg
Nova celostna grafična podoba turistične destinacije Bela krajina (Vir: RIC Bela krajina)

Turistična destinacija Bela krajina ima novo celostno grafično podobo in tržno zgodbo. Krovna turistična znamka s sloganom je Bela krajina srčnih ljudi, so sporočili iz RIC Bela krajina. Zmagovalno podobo in zgodbo natečaja, ki je bil objavljen 18. decembra lani, so ustvarili v Agenciji za razvoj in marketing v turizmu Nea Culpa.

Nov znak turistične destinacije Bela krajina, ki ga je komisija ocenila kot najboljšega med 33-imi prispelimi vlogami in 42-imi različnimi rešitvami, simbolizira kroženje štirih letnih časov narave in belokranjskega načina življenja, povezanega z naravnimi cikli.

2_nova_celostna_graficna_podoba_turisticne_destinacije_bela_krajina.jpg

»Rdeča barva logotipa na beli podlagi se navdihuje v tipični belokranjski noši in v značilnem belokranjskem gostoljubju ali srčnosti. Znak, simbolni del logotipa, pa zaznamuje kroženje narave in njenih obratov, ki so povezani tudi z belokranjskim mitološkim izročilom, hkrati pa spominja na tradicionalne motive na pisanicah, na belokranjsko kόlo ali na stilizirane lističe dreves in veje praproti,« so navedli v sporočilu za javnost.

Krovna znamka združuje in povezuje tudi RIC Bela krajina, TD Vigred Metlika in KC Semič, saj ponazarja štiri strani neba in štiri mikro destinacije Bele krajine - Črnomelj, Metliko, Semič in reko Kolpa. »Arhitekturo nove znamke poleg osrednjega znaka Bela krajina gradijo tudi iz njega izhajajoči podznaki ključnih turističnih produktov. Produkti so Belokranjska potepanja – v strategiji razvoja in trženja turistične destinacije Bela krajina 2018 - 2022 opredeljena kot Aktivna odkrivanja, Belokranjska doživetja – v strategiji opredeljena kot Avtentična doživetja in Belokranjska narava – v strategiji opredeljena kot Občutenje narave,« so med drugim razložili v RIC Bela krajina.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.