Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Pravice letalskih potnikov: nove smernice Evropske komisije


Mojca Vtič
24. 8. 2017, 14.28
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Pri potovanju z letalom poznamo dve vrsti prtljage, in sicer ročno, to je tista, ki jo vzamem s seboj na letalo, in oddano prtljago, ki jo oddamo ob prijavi na let. Poznate svoje pravice v primeru izgubljene ali poškodovane prtljage? Na ZPS so zbrali informacije o pravicah letalskih potnikov in priporočila, kako ukrepati,ko gre s prtljago kaj narobe.

1503584942_mv-rubrika_zps_letalske_druzbe.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

Prevoznik je odgovoren za škodo, če je bila oddana prtljaga uničena, izgubljena ali poškodovana. Izpolnjen pa mora biti pogoj, da se je to zgodilo na letalu ali v času, ko je bil za oddano prtljago odgovoren prevoznik (to je v času, ko se je potnik že prijavil na let). Pri ročni prtljagi je prevoznik odgovoren, če je škoda nastala po njegovi krivdi. Pozor: prevoznik ni odgovoren za škodo, ki je posledica napak ali slabe kakovosti prtljage.

Poškodovana ali uničena prtljaga: zahtevek v sedmih dneh

Če pri prevzemu prtljage ugotovite, da so na njej vidne poškodbe, poškodovana pa je tudi vsebina, morate to nemudoma prijaviti na okencu za "izgubljeno prtljago" (Lost&Found). Tam boste od osebja dobili zapisnik o prijavi škode ter navodila, kako morate ukrepati (vložitev pisnega zahtevka s potrdilom, da kovčka ni mogoče popraviti, predložitev predračuna/računa za nov kovček …). Najkasneje v sedmih dneh pošljite letalskemu prevozniku pisni zahtevek za povračilo škode skupaj z zahtevanimi dokazili.

Zamuda pri dostavi prtljage: zahtevek v 21 dneh

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.