Pravice letalskih potnikov: nove smernice Evropske komisije
Pri potovanju z letalom poznamo dve vrsti prtljage, in sicer ročno, to je tista, ki jo vzamem s seboj na letalo, in oddano prtljago, ki jo oddamo ob prijavi na let. Poznate svoje pravice v primeru izgubljene ali poškodovane prtljage? Na ZPS so zbrali informacije o pravicah letalskih potnikov in priporočila, kako ukrepati,ko gre s prtljago kaj narobe.

Prevoznik je odgovoren za škodo, če je bila oddana prtljaga uničena, izgubljena ali poškodovana. Izpolnjen pa mora biti pogoj, da se je to zgodilo na letalu ali v času, ko je bil za oddano prtljago odgovoren prevoznik (to je v času, ko se je potnik že prijavil na let). Pri ročni prtljagi je prevoznik odgovoren, če je škoda nastala po njegovi krivdi. Pozor: prevoznik ni odgovoren za škodo, ki je posledica napak ali slabe kakovosti prtljage.
Poškodovana ali uničena prtljaga: zahtevek v sedmih dneh
Če pri prevzemu prtljage ugotovite, da so na njej vidne poškodbe, poškodovana pa je tudi vsebina, morate to nemudoma prijaviti na okencu za "izgubljeno prtljago" (Lost&Found). Tam boste od osebja dobili zapisnik o prijavi škode ter navodila, kako morate ukrepati (vložitev pisnega zahtevka s potrdilom, da kovčka ni mogoče popraviti, predložitev predračuna/računa za nov kovček …). Najkasneje v sedmih dneh pošljite letalskemu prevozniku pisni zahtevek za povračilo škode skupaj z zahtevanimi dokazili.
Zamuda pri dostavi prtljage: zahtevek v 21 dneh
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se