Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Vaš komentar: Blišč in beda novomeških naložb


lokalno
13. 10. 2010, 00.00
Posodobljeno
14:40
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

situla_bucna_vas.jpg
Situla je lepa, a blizu nje propada nekdanja stavba CGP, opozarja Samide.

##IMAGE-2561290##

Na Županov glasnik, ki je v novomeški občini izšel pred volitvami, se je odzval Milan Samide iz Smolenje vasi, ki pravi, da se "delo samo hvali in ne potrebuje nobene samohvale v obliki županovega glasila.'' Samide meni, da je v njem veliko netočnih in celo napačnih podatkov. Med drugim opozarja na Šmarješko cesto, ki nima odbojne ograje, niti kolesarske steze, rešetke naj bi bile nepravilno postavljene. Na Brodu je križišče lepo urejeno, vendar so pozabili povezati kolesarsko stezo od križišča do avtobusne postaje, dodaja. Spet se sprašuje, kdaj se bo kar sam porušil Kandijski most, opozarja, da za 12 milijonov parkirne hiše ne potrebujemo, saj naj bi realno stala največ pet milijonov evrov itd. Njegov komentar objavljamo v celoti:

Situla je zelo lepa in je vredna nekaj več, kot le betonske cevi za podstavek. Zakaj ni fotograf slikal situle proti bivši zgradbi CGP in bi imeli lep kontrast blišča in bede Novega mesta. Če je situla lepa, ne moremo tega reči za zgradbo v ozadju, ki kar kriči kot nakaza kraja, v katerega prihajajo ljudje iz vseh koncev, tudi iz tujine.

Delo se samo hvali in ne potrebuje nobene samohvale v obliki ŽUPANOVEGA GLASILA.

Moti me dejstvo, da je glasnik izšel tik pred volitvami, še bolj pa me moti, da je veliko netočnih in celo napačnih podatkov, za katere velja prej sramota, kakor pa hvala. Hvala se pod mizo valja, zato tudi ne razumem, kako se lahko hvalijo na račun delno in varnostno vprašljivo zgrajenih infrastrukturnih objektov.

V županovem glasniku ni nikjer govora o uničenih cestah, po katerih se vsakodnevno vozimo. Uničile so se pretežno zaradi gradnje avtoceste in kdo jih bo saniral? Morala bi jih država, vendar če ni zadostnih pritiskov s strani občinske politike, bodo ljubljanske srajce težko ugotovile, kakšno je stanje.

Na obstoječe hvale lahko začnemo s kritičnimi pripombami;

-           s Šmarješko cesto, ki nima odbojne ograje in niti ne kolesarske steze, da ne govorimo o nepravilno postavljenih rešetkah. Kaj je že rekel takrat g. župan…?   

Sedaj, ko je zgrajena, je itak prepozno, prej kolesarska steza ne bi stala veliko, sedaj pa je vprašanje, če jo je možno še umestiti ...

-          Kar se tiče Broda, je križišče lepo urejeno, vendar so pozabili povezati kolesarsko stezo od križišča do avtobusne postaje. Glede na ulične luči kolesarske steze niti ne predvidevajo, saj so luči preblizu ceste in je njena umestitev nemogoča, razen, če jih bodo v prihodnosti podirali in prestavili.  

Pa smo tam, kjer sta Bolek in Lolek v risanki. Samo, da se dela, pa čeprav se jutri ruši! Okna na Rotovžu po nekaj letih že lepo cvetijo - namesto rožic pozimi. Važno, da bo delo in davki dražji zaradi takih šlamparij.

-          Če se hvalimo z obnovo Kandijskega mostu, naj mi gospod župan pove, kdaj se bo porušil, oziroma, če je  zahteval statično presojo, ki bi ovrgla naše zahteve po temeljiti obnovi nosilne konstrukcije z zamenjavo vseh (gnilih) vozlišč in zamenjavo celotnega zgornjega dela ceste in pločnikov.

Na naše pismo ni nihče odgovoril, kot da se to nas ne tiče; smo samo za plačevanje davkov in prispevkov ...

-          Belokranjska cesta je kot jara kača - kje se bodo vozili kolesarji od trgovine naprej proti Pogancem? Ne vemo, vemo pa, da se načrtujejo varovana stanovanja, do katerih bi morali priti tudi s kolesom. Mar ne bi bilo potrebno povleči kolesarsko stezo vse tja do Težke Vode in Stopič?  Vsaj v prihodnosti, če pa ni niti začetka, ne more biti konca ...

-          Tudi Kandijska cesta nima kolesarske steze, pa bi jo lahko imela, saj je  prostora dovolj. Projektanti takšne naloge niso dobili. Je samo kup zamujenih  in neizgrajenih infrastruktur. Delamo malo tu in malo tam, vse vkup pa drago, stane in bo še stalo ...

 -          Šmihelska cesta ne bo bistveno razbremenila prometa, zato bi bilo boljše počakati z izgradnjo in primerno urediti Kandijsko cesto do novega mostu. Pod to Šmihelsko cesto pa bi lahko bil tudi del parkirne hiše, kar bi bistveno povečalo kapaciteto in olajšalo izgradnjo le te. So se mogoče spomnili, da se  parkirna hiša poveže z  ZD in da rabimo toliko parkirnih mest, kolikor je avtomobilov zaposlenih in uporabnikov teh ustanov, kar sicer ne verjamemo? Že štartali so namreč narobe.

 Za 12 milijonov evrov parkirne hiše res ne potrebujemo, saj realno stane 3-5 milijonov, pa nič več, sedaj je seveda vse prepozno. S prostorom delamo neracionalno, kar se nam bo prej ko slej maščevalo. Finančno za občane in prostorsko za kraj. Nimamo na razpolago neomejenih površin.

-          Ločenski most je saniran samo polovično, pa še to ne povsem. Stran ceste, s katere je voznik viličarja nesrečno zapeljal v reko Krko, še ni saniran in je možno, da je ravno neraven asfalt bil tisti, ki je povzročil nesrečo, nikoli ne bomo vedeli. Zato je neodgovorno, da se ni most v celoti saniral, tako kot je potrebno. Most razpada, samo podrobno poglejte, pa boste videli, gospodje. Zakaj se potem hvalimo?           

-          Zakaj v Županovem glasniku ni omenjen Novi trg, ki dobesedno razpada, pa so ga komaj sanirali…???

Kaj je res in kaj ni o vrtcu CICIBAN in če so navedbe točne o pokanju sten, nezapiranju oken, ... potem se že lahko vprašamo o kakovosti izgradnje in tudi o varnosti bivanja otrok. Bo kdo odgovarjal? 

-          Ko jim je padel strop dol v Rotovžu, so se izgovarjali na statično oslabljenost, zaradi požara, na našo zahtevo po rušitvi ni bilo nobene več besede s strani politike. So ga še enkrat plačali, nato pa ni več dol padel- zanimivo.

Ko so se potegovali za  Entente Florale, niso mogli očistiti niti spomenika pobitim v  2. sv.  vojni na vhodu v Novo mesto, delo kiparja Plečnika. To je uspelo nekaterim posameznikom, ki jim ni vseeno za izgled mesta, ki ni le SITULA ali kup betona, pač pa celostna podoba mesta z vsem, kar mestu pripada. Zakaj občina ni zahtevala uradno tržno ocenitev  ZARJE d.o.o., mar zato, da ne bi vedeli ... Povprečno stanovanje je v našem  mestu stane okoli 80.000,00 evrov in če pomnožimo z številom stanovanj, dobimo kar lepo vsoto. Zarja jih ima 300- 400 in še druge nepremičnine, pa si izračunajte, kdo koga vleče, saj so jo ocenili knjigovodsko na 5 milijonov evrov ...

Ne bo več ljudi, preko katerih bi se polnila občinska malha, ta je že sedaj prepožrešna, saj je komunalni prispevek enormno previsok in stane toliko, kot grobi material za izgradnjo majhne hiše ... Zaradi tako visokega komunalnega prispevka si jih mladi ne bodo mogli privoščiti.

Ni razvoj občine v velikih prispevkih, ampak v zmernih, ki privabijo vlagatelje.

Ugotavljam, da je vse preveč samohvale, ki resnično ne spada v predvolilni golaž in da je ogromno zamujenih del, ki bi jih morali izvesti.

Naj vam politiki ne pokvarijo jeseni.

Milan Samide
Smolenja vas


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.