Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Razpršeni hotel v Halozah: Premalo registriranih sobodajalcev


Estera Korošec
31. 1. 2022, 22.38
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

V Halozah so lani postavili temelje t. i. razpršenega hotela in na tak način povezali ponudnike nočitvenih kapacitet v različnih občinah. To aktivnost je v okviru projekta Visit Haloze prevzela občina Cirkulane. Na spletni strani Visit Haloze je bila vzpostavljena e-recepcija in skupna ponudba. V okviru projekta so popisali tudi nastanitvene zmogljivosti in izvedli svetovalne delavnice na temo razpršenih hotelov. K sodelovanju so povabili kmetije z dopolnilno dejavnostjo, sobodajalce, imetnike počitniških vikendov, apartmajev, hostlov in kampov … Žal pa odziv ni bil tako velik, kot so pričakovali.

1643557211_cg_razprseni_hotel_2.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

Na spletni strani Visit Haloze je zavihek e-recepcija, kjer je mogoče rezervirati prenočišče v desetih turističnih objektih na območju Haloz. Samo toliko ponudnikov nočitvenih kapacitet se je za zdaj odločilo za sodelovanje v okviru skupne promocije in blagovne znamke. Na občini Cirkulane so sicer mnenja, da bo v prihodnje to število precej večje, projekt pa se bo še nadgrajeval. Mogoče bo nekega dne zaživela recepcija v fizični obliki, od koder bodo turisti napoteni na želeno lokacijo.

V registru nastanitvenih obratov (AJPES) je na območju Haloz uradno registriranih 24 ponudnikov nočitvenih kapacitet, skupno pa ponujajo nekaj manj kot 300 stalnih ležišč. Največja težava je, da veliko lastnikov počitniških kapacitet nima registrirane dejavnosti, kar posledično pomeni, da se ne želijo javno izpostavljati. »Je pa na območju Haloz še veliko potencialnih nastanitvenih enot, ki bi se lahko povezale z ostalo zanimivo ponudbo za novodobnega turista,« je izpostavila Sonja Breznik, ki je izvedla delavnice razpršenega hotela. Na terenu je ugotovila kar nekaj slabosti, kot so neusklajenost in nepovezanost promocijskih oblik in dejavnosti (turistična brošura, spletno oglaševanje, celostna grafična podoba in ostala promocijska gradiva), nepoznavanje ponudnikov in njihove ponudbe v bližnji okolici, nepovezanost in slabo sodelovanje ponudnikov na lokalni ravni, ...

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.