Nestle opušča proizvodnjo v dveh tovarnah v Nemčiji. Kaj to pomeni za izdelke Maggi in Thomy?
Švicarsko prehrambeno podjetje Nestle je pod pritiskom visokih stroškov, zato zapira eno od svojih tovarn v Nemčiji, drugo pa naj bi prodalo. Gre za približno 230 zaposlenih. Ukrep bo vplival na proizvodnjo izdelkov blagovnih znamk Maggi in Thomy,

Obrat v kraju Neuss pri Düsseldorfu v nemški zvezni deželi Severno Porenje-Vestfalija naj bi zaprli sredi leta 2026, tovarno v kraju Conow v zvezni deželi Mecklenburg-Predpomorjansko pa prodali, so pred dnevi v Frankfurtu sporočili iz družbe.
Kot so pojasnili, so vse večja cenovna občutljivost potrošnikov in naraščajoči stroški v zadnjih letih pripeljali do presežnih zmogljivosti. O možnih rešitvah se bodo pogovorili skupaj s svetom delavcev, med njimi so omenili tudi možnost nadaljnjega usposabljanja delavcev in delne upokojitve.
V tovarni v Neussu, ki zaposluje približno 145 ljudi, Nestle med drugim proizvaja jedilno olje, majonezo in gorčico znamke Thomy v steklenicah, plastenkah ter tubah. Za polnjenje olja iščejo zunanjega izvajalca, proizvodnjo steklenic in plastenk pa naj bi preselili v druge evropske države.
Proizvodnjo tub za gorčico in majonezo nameravajo preseliti na lokacijo v bližini nemškega Münstra. S tem bodo tam ustvarili 30 delovnih mest, ki jih bodo ponudili zaposlenim iz obrata v Neussu.
Po navedbah vodstva Nestleja naj bi se proizvodnja v tovarni v Conowu, ki zaposluje okoli 80 ljudi in jo nameravajo prodati, končala v začetku leta 2026. Proizvodnjo izdelkov znamke Maggi bodo preselili v druge evropske države. Trenutno potekajo pogovori z drugim nemškim podjetjem za prevzem lokacije.
"Zapirajo iz čistega pohlepa"
V sindikatu zaposlenih v prehrambeni industriji in gostinstvu NGG so Nestlejevo odločitev obsodili. "Zaprtje se izvaja z namenom nadaljnjega povečevanja dobičkonosnosti, torej iz čistega pohlepa po dobičku na račun zaposlenih," je po navedbah dpa povedal vodja NGG Guido Zeitler.
Švicarski koncern v Nemčiji zaposluje približno 6700 ljudi in je tako kot drugi proizvajalci potrošniškega blaga v zadnjih letih zvišal cene, da bi breme povečanih stroškov surovin prenesel na kupce. Toda zaradi inflacije se potrošniki vedno bolj obračajo k cenejšim trgovskim znamkam.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se