Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Splet
Čas branja 1 min.

S pomočjo umetne inteligence bo Youtube oglase predvajal ob vrhuncih posnetka


Luka Tetičkovič
19. 5. 2025, 17.34
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Oglaševalci si že manejo roke, uporabniki pa novosti ne bodo veseli, saj jim bo izkušnjo prekinila v ključnem trenutku.

profimedia-0929223038.jpg
Profimedia
Youtube skuša uporabnike pritegniti v plačljivo naročnino.

YouTube je prejšnji teden za oglaševalce predstavil novost "Peak Points", ki bo uporabniku predvajala oglase v trenutkih, ko so v vsebino najbolj vpeti.

Portal v lasti tehnološkega velikana Google bo te trenutke določal s pomočjo umetne inteligence Gemini.

V preteklosti je družba oglase predvajala na začetku videa, kasneje je uvedla oglase, ki jih ni mogoče preskočiti, in se trudila preprečiti blokiranje oglasov s tretjimi aplikacijami.

Z novostjo "Peak Points" bodo oglasi predvajani pred vrhunci gledanosti, denimo pred najbolj vrhunskim trenutkom v posnetku ali trenutkom, ko se zgodi nekaj posebnega.

YouTube je novost napovedal na dogodku za oglaševalce Brandcast, na katerem je Gemini v demonstracijskem posnetku predvajal oglas ravno v trenutku, preden fant dekle prosi za roko.

Po poročanju CNBC Gemini analizira video vsebino sliko za sliko in bere prepis videa.

YouTube ni razkril, ali zbira podatke o obnašanju uporabnikov, torej vnovičnem predvajanju vsebin in ustavljanju predvajanja.

Novost bo YouTube v različnih regijah uvedel tekom leta in bo gotovo vplivala na učinkovitost oglaševanja, a bo tudi vir frustracij za uporabnike, ki jim bo izkušnja ogleda prekinjena v ključnem trenutku vsebine.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.