S pomočjo umetne inteligence bo Youtube oglase predvajal ob vrhuncih posnetka
Oglaševalci si že manejo roke, uporabniki pa novosti ne bodo veseli, saj jim bo izkušnjo prekinila v ključnem trenutku.

YouTube je prejšnji teden za oglaševalce predstavil novost "Peak Points", ki bo uporabniku predvajala oglase v trenutkih, ko so v vsebino najbolj vpeti.
Portal v lasti tehnološkega velikana Google bo te trenutke določal s pomočjo umetne inteligence Gemini.
V preteklosti je družba oglase predvajala na začetku videa, kasneje je uvedla oglase, ki jih ni mogoče preskočiti, in se trudila preprečiti blokiranje oglasov s tretjimi aplikacijami.
Z novostjo "Peak Points" bodo oglasi predvajani pred vrhunci gledanosti, denimo pred najbolj vrhunskim trenutkom v posnetku ali trenutkom, ko se zgodi nekaj posebnega.
YouTube je novost napovedal na dogodku za oglaševalce Brandcast, na katerem je Gemini v demonstracijskem posnetku predvajal oglas ravno v trenutku, preden fant dekle prosi za roko.
Po poročanju CNBC Gemini analizira video vsebino sliko za sliko in bere prepis videa.
YouTube ni razkril, ali zbira podatke o obnašanju uporabnikov, torej vnovičnem predvajanju vsebin in ustavljanju predvajanja.
Novost bo YouTube v različnih regijah uvedel tekom leta in bo gotovo vplivala na učinkovitost oglaševanja, a bo tudi vir frustracij za uporabnike, ki jim bo izkušnja ogleda prekinjena v ključnem trenutku vsebine.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se