Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Splet
Čas branja 1 min.

S pomočjo umetne inteligence bo Youtube oglase predvajal ob vrhuncih posnetka


Luka Tetičkovič
19. 5. 2025, 17.34
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Oglaševalci si že manejo roke, uporabniki pa novosti ne bodo veseli, saj jim bo izkušnjo prekinila v ključnem trenutku.

profimedia-0929223038.jpg
Profimedia
Youtube skuša uporabnike pritegniti v plačljivo naročnino.

YouTube je prejšnji teden za oglaševalce predstavil novost "Peak Points", ki bo uporabniku predvajala oglase v trenutkih, ko so v vsebino najbolj vpeti.

Portal v lasti tehnološkega velikana Google bo te trenutke določal s pomočjo umetne inteligence Gemini.

V preteklosti je družba oglase predvajala na začetku videa, kasneje je uvedla oglase, ki jih ni mogoče preskočiti, in se trudila preprečiti blokiranje oglasov s tretjimi aplikacijami.

Z novostjo "Peak Points" bodo oglasi predvajani pred vrhunci gledanosti, denimo pred najbolj vrhunskim trenutkom v posnetku ali trenutkom, ko se zgodi nekaj posebnega.

YouTube je novost napovedal na dogodku za oglaševalce Brandcast, na katerem je Gemini v demonstracijskem posnetku predvajal oglas ravno v trenutku, preden fant dekle prosi za roko.

Po poročanju CNBC Gemini analizira video vsebino sliko za sliko in bere prepis videa.

YouTube ni razkril, ali zbira podatke o obnašanju uporabnikov, torej vnovičnem predvajanju vsebin in ustavljanju predvajanja.

Novost bo YouTube v različnih regijah uvedel tekom leta in bo gotovo vplivala na učinkovitost oglaševanja, a bo tudi vir frustracij za uporabnike, ki jim bo izkušnja ogleda prekinjena v ključnem trenutku vsebine.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.