Revozova proizvodnja stoji

##IMAGE-2204250##
Po naših podatkih se je v četrtek popoldne v novomeškem Revozu ustavila vsa proizvodnja, ki bo mirovala vse do torka. Do zastoja pri izdelavi Twinga naj bi prišlo zaradi težav z enim od tujih dobaviteljev, kdaj bodo spor rešili, pa ta hip še ni znano. ''Lahko vam potrdim le, da smo proizvodnjo ustavili s četrtkovo popoldansko izmeno, doma so ostale tudi nočna in vse včerajšnje izmene. Ta vikend in prazniki niso bili predvideni za delo, pa tudi če bi bili, ne bi mogli delati. Bomo videli, kako bo v torek zjutraj,'' je za Lokalno.si povedal Slavko Pungeršič, sekretar sindikata Solidarnost, v katerega je včlanjen večinski sindikat v Revozu.
Kot je znano, Revoz letos beleži povečanje povpraševanja po modelu Twingo in Clio II, predvsem na račun ukrepov tujih vlad, ki s subvencijami spodbujajo nakupe novih vozil. Zato so nedavno ponovno uvedli tretjo, nočno izmeno, s ciljem, da izdelajo 880 vozil na dan. ''Temu cilju smo se počasi približevali, saj uvajanje novih delavcev še poteka. In vsak dan smo naredili več, potem pa se je v četrtek vse skupaj ustavilo. Žal pa iz Francije nisem dobil nobenih podatkov, kako oziroma kdaj naj bi nadaljevali z delom, mogoče bo kaj novega v torek zjutraj,'' je pojasnil Pungeršič.
Po naših podatkih so morali proizvodnjo v Revozu ustaviti, ker jim manjka določen mehanizem pri volanu, šlo naj bi za volanski drog. Za katerega dobavitelja gre, ni znano, bil naj bi iz Francije ali Španije. Pri dobavitelju naj bi namreč delavci stavkali. Neuradno se govori, da ne stavkajo zaradi plač, temveč zaradi namer vodstva, da bi tovarno kar zaprli, saj naj bi bili pritiski avtomobilske industrije na znižanje njihovih cen prehudi. Če slednje drži, se je Renault oz. Revoz znašel v hudi stiski ravno v času, ko želijo povečati obseg proizvodnje in ko se soočajo z vse večjim povpraševanjem. Kot je konec marca ob novici, da se v Francijo seli del proizvodnje Clia II, rekel prvi mož Revoza Aleš Bratož, je obseg povpraševanja tolikšen, kot ga ne pomnijo.
Po naših podatkih gre za prvi takšen primer ustavitve proizvodnje v Novem mestu. V preteklosti so sicer kakšno izmeno res raje pustili doma, a je šlo v glavnem za manjše težave oz. krajše pomanjkanje posameznih delov, na primer zaradi znanih stavk avtoprevoznikov.
''Da bi se za toliko časa ustavila proizvodnja, ne pomnim. Situacija je precej zakomplicirana in za nas je to res zoprno, ker bi lahko imeli vse večjo proizvodnjo,'' je še dodal Pungeršič. Na naše vprašanje, kdaj bodo nadoknadili zamujeno, pa je odgovoril, da bo najbrž treba uvesti še kakšno delovno soboto več.
V Revozu je zaposlenih blizu 3.000 delavcev, ki bodo torej šele po praznikih izvedeli, kako bo z delom v nadaljevanju aprila.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se