Revoz v prvih letošnjih mesecih še s polno paro

##IMAGE-3482759##
Tovarna Revoz je skoraj vse leto obratovala v treh polnih izmenah, pri čemer so delavci delali tudi precej sobot in celo nedelj. Le en dober dan (1.187 vozil) ji je zmanjkal, da bi lahko presegla rekord v številu izdelanih avtomobilov iz leta 2009, ko so jih izdelali rekordnih 211.493. Obeti za letos so še vedno dobri, zato naj bi v prvih mesecih še delali v treh polnih izmenah ter večkrat tudi ob sobotah in nedeljah, pozneje pa se bodo prilagajali povpraševanju na trgu.
Revoz se je znova potrdil kot ena najučinkovitejših tovarn zveze Renault-Nissan. Kar 60-odst. njegovih vozil konča v Franciji, veliki trgi pa so še: Nemčija, Nizozemska, Italija in Velika Britanija. Doma proda manj kot odstotek vozil, kar je toliko, kot jih lahko izdela prej kot v dveh delovnih dneh!
Skupina Renault je v letu 2010 prodala rekordno število avtomobilov – 2,6 milijona. Prodaja znamke Renault se je povečala za 14 odst., Dacie za 12 odst. in Renault Samsung Motors za 19 odst. Prodaja se je povečala na vseh največjih trgih in povečali so se tudi tržni deleži znamk. Renault ima v Evropi največji indeks rasti prodaje in je letos po prodaji napredoval za eno mesto – na drugo mesto.
V tovarni, ki daje delo le nekaj manj kot 3.000 ljudem, posredno pa še mnogim drugim v regiji in širše, so februarja lani izdelali že trimilijonti Renaultov avto. Marca so prvič predstavili novo vozilo wind, ki so ga začeli prodajati julija. Po treh letih in pol proizvodnje so izdelali že 500 tisočega twinga, za primerjavo pa povedo, da so za izdelavo enakega števila znamenitih katrc potrebovali celih 20 let.
V letošnjem letu bodo prvič v "polno" izdelovali winda in poleg tega korenito prenovili twingov dizajn. Kot je v ponedeljek na srečanju z novinarji dejal predsednik uprave Aleš Bratož, je Revoz v preteklem letu posloval uspešno, saj je močno presegel proizvodne načrte, pa tudi prihodki bodo precej višji kot leto prej.
Revoz z velikimi pričakovanji gleda na načrte partnerstva Renault-Nissan in Daimler glede proizvodnje novega vozila, naslednika današnjega twinga, in novega smarta na skupni konstrukcijski osnovi, s katero naj bi začeli med letoma 2013 in 2014 prav v Novem mestu.
"Naša zaveza je, da ustvarimo pogoje, da bo projekt ekonomsko upravičen, in prepričamo o tem obe vodstvi. Upamo, da bomo do konca leta dobili zeleno luč za začetek tega projekta, do takrat pa nas čaka še kar nekaj dela. Ker želi Renault postati vodilni proizvajalec električnih avtomobilov, računamo, da bomo v primeru potrditve partnerstva Renault-Nissan in Daimler od leta 2014 naprej tudi v Revozu izdelovali električno inačico novega vozila."
Kot poudarja Bratož, bodo v Revozu naredili vse, da bi projekt partnerja potrdila in ga dodelila njihovi tovarni. "Upamo, da nas bo pri tem - tako kot doslej - podprlo tudi širše slovensko okolje," se nadeja in dodaja, da se Revoz pogovarja z državo o podpori novi naložbi. Pogovori dobro tečejo – to pa je tudi vse, kar trenutno lahko pove.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se