Petdeset let blagovne znamke Adria





Novomeško podjetje Adria Mobil, eden največjih evropskih proizvajalcev vozil za prosti čas, letos obeležuje 50-letnico obstoja blagovne znamke. V počastitev polstoletnega jubileja je tovarno danes obiskalo več kot 350 Adriinih distributerjev in trgovcev iz številnih evropskih držav, pripravili pa so tudi mednarodno novinarsko konferenco. Na njej je direktorica Sonja Gole, ki družbo vodi zadnjih 19 let, predstavila ključne zgodovinske mejnike in poslovanje družbe, Matjaž Grm, izvršni direktor prodaje in trženja, pa letošnjo in premierno tudi novosti sezone 2016 ter srebrno kolekcijo najbolje prodajanih modelov, posvečeno jubileju blagovne znamke Adria, ki bodo na voljo le letos.
»Blagovna znamka Adria je v minulih petih desetletjih šla skozi različne faze, od rojstva v letu 1965, preko izrazite rasti v sedemdesetih, obdobja zrelosti v osemdesetih, ponovnega rojstva v devetdesetih letih prejšnjega stoletja do iskanja novih priložnosti po prelomu tisočletja. Življenjsko pot blagovne znamke so zaznamovali tako vzponi kot padci, oboji pa so jo nedvomno utrdili v samem vrhu evropske panoge karavaninga,« je dejala Goletova in dodala, da blagovna znamka Adria danes namreč zaseda tretje mesto v Evropi z več kot pol milijona prodanimi počitniškimi prikolicami, z več kot 70 tisoč prodanimi avtodomi in vani ter skoraj 10 tisoč prodanimi mobilnimi stanovanjskimi enotami v minulem polstoletnem obdobju.
Skupina Adria Mobil, ki ob krovni družbi povezuje še 12 odvisnih družb, je lansko poslovno leto zaključila z 250 milijonov evrov prihodkov iz prodaje in z 12,8 milijona evrov čistega dobička, sama krovna družba Adria Mobil pa je lani realizirala za 217 milijonov evrov prihodkov iz prodaje in 9,37 milijona čistega dobička.
»S sezono 2016 zaključujemo tri- oziroma štiriletni razvojni cikel izdelkov, tako da dopolnjujemo našo ponudbo z novostmi v treh nišnih segmentih, in sicer na programu prikolic z družinsko prikolica Alpina, ki ima uporabno vrednost za celo sezono, programu avtodomov pa z novima serijama Coral XL alkoven in Compact. Pri obeh smo naredili korak naprej in bosta pomenila novo smer bodočega razvoja,« je poudaril Grm.
Ob tej priložnosti so med drugim na velodromu pripravili Muzej na prostem njihovih izdelkov, zvečer pa bodo imeli še slavnostno prireditev v Teniškem centru Otočec.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se