Naročil dovolj, kmalu delovne sobote

##IMAGE-2217479##
V Revozu so leto 2008 zaključili s 198.096 izdelanimi avtomobili, kar je drugi najboljši dosežen rezultat doslej. Uspešnejše je bilo za Revoz le leto 2007, ko je z montažnega traku zapeljalo 200.162 avtomobilov. ''Tako smo za las zgrešili nov proizvodni rekord, čemur je botrovalo zmanjšano povpraševanje po vozilih na evropskem trgu kot posledica nastopa finančne in gospodarske krize,'' sporočajo iz Revoza.
Na vprašanje Lokalno.si, kako je z delovnim časom v novem letu in posledicami krize, pa so odgovorili, da o skrajševanju delavnika ne razmišljajo, saj imajo dovolj naročil. ''Zahvaljujoč ukrepom evropskih držav, se je povpraševanje popravilo in predvidevamo, da bomo imeli že v prvem četrtletju tudi delovne sobote,'' je povedala Nevenka Bašek Zildžović, vodja odnosov z javnostmi v Revozu.
Med izdelanimi avtomobili je bilo za dve tretjini twingov in eno tretjino cliov II, med najpomembnejšimi tržišči pa so še vedno Francija, Nemčija, Italija in Velika Britanija. Tovarna je obratovala v svoji polni zmogljivosti (3-izmensko delo s stalno nočno izmeno) vse do začetka novembra, ko so bili zaradi poslabšanih razmer na evropskem tržišču primorani zmanjšati obseg proizvodnje in prepoloviti nočno izmeno, pri čemer niso podaljšali pogodbe okoli 200 delavcem, ki so bili v Revozu zaposleni predvsem prek agencij za najem delavcev in nekaj malega pogodb za določen čas. Poleg tega so imeli novembra in decembra še nekaj t.i. nedelovnih dni ter na ta način prilagodili tako obseg proizvodnje kot nivo zalog.
Leto 2009 se je začelo spodbudno, saj je stanje naročil dosti boljše, kot je kazalo konec lanskega leta, ko so bila predvidevanja dokaj črnogleda. Tako v Revozu ohranjajo polovično nočno izmeno in ob tem ocenjujejo, da bodo v prvem četrtletju potrebne celo nekatere delovne sobote, kar je zagotovo dobra novica tako za zaposlene kot za vse njihove dobavitelje.
Do tega pozitivnega preobrata je prišlo potem, ko so nekatere evropske vlade aktivno pristopile k reševanju krize v avtomobilski industriji. ''Tu mislimo predvsem na francosko vlado, ki je s prispevkom v višini 1.000 evrov kupce spodbudila k zamenjavi starih vozil z novimi, varčnejšimi. Vsekakor bi bilo dobro, če bi se tudi slovenska vlada odločila za podoben ukrep ali pa vsaj za podporo naložbenim projektom v avtomobilski industriji, ter bi tako pokazala, da si prizadeva za ohranjanje in razvoj te industrije v Sloveniji,'' današnje sporočilo za javnost zaključujejo v Revozu.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se