Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Kdo naj čisti in ureja javne površine?


B. B.
26. 4. 2013, 09.00
Posodobljeno
27. 04. 2013 · 09:15
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

seja_os_01.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
seja os 01
seja_os_04.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
Gregor Macedoni je med razpravo o čiščenju javnih površin opozoril, da bi z nepremišljeno koncesijo lahko naredili precej škode, veliko pomislekov pa je imel tudi pri odločanju o obnovi voznega parka mestnega potniškega prometa. (Foto: B. B.)

Novomeški občinski svetniki so na drugi letošnji seji največ pozornosti namenili vprašanju, ali naj za čiščenje in urejanje javnih površin še naprej skrbi Komunala, ali naj za to dejavnost razpišejo koncesijo, kot to predlaga občinska uprava.

Kot je uvodoma pojasnil vodja urada za gospodarske javne službe, okolje in promet Jože Kobe, Komunala že zdaj sama opravi le kako četrtino te obvezne gospodarske javne službe (strojno pometanje), ostalo pa po pogodbi zanjo opravlja podjetje Trata. Težava je, da Komunala občini na delo Trate zaračuna še svoj »režijski« pribitek. Na občini zato menijo, da bi lahko nekaj prihranili, če bi posel v celoti oddali sami.

Svetniki so imeli ob tem precej pomislekov, na koncu pa se je izkazalo, da predlog ni niti koalicijsko usklajen, zaradi česar ga je župan Alojzij Muhič še pred glasovanjem umaknil iz obravnave.

Gregor Macedoni (LGG) je denimo opozoril, da bi, če bi posel dobilo zasebno podjetje,  s tem Komunali in posredno tudi občini naredili škodo, saj stroj za pometanje cest ne bi imel več dela. Ivan Grill (SDS) se je spraševal, zakaj Komunala že sedaj ne opravlja celotnega dela sama: »Zakaj se to splača zasebniku, Komunali pa ne?« Alojz Turk (SLS) pa je opozoril, da bi morali pred razpisom koncesije bolj natančno določiti obseg in frekvenco čiščenja.

Svetniki so včeraj med drugim potrdili tudi spremembe ureditvenega načrta za zdravstveni kompleks, potrdili zaključni račun za leto 2012 in potrdili načrt obnove voznega parka mestnega potniškega prometa, zaradi česar se bo strošek koncesije, ki je doslej znašal okoli 660 tisoč evrov na leto, v prihodnjih letih povečal za 70 tisočakov.

Tudi tu so imeli svetniki precej pomislekov, a so se na koncu zaradi varnosti potnikov - avtobusi so menda že precej dotrajani – odločili za nakup novih, bodo pa na naslednji seji opravili temeljito razpravo o razvoju in prihodnosti mestnega prometa.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.