Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Jubilej obeležili z novo linijo panelov


M. M.
12. 11. 2014, 11.45
Posodobljeno
05. 12. 2014 · 12:17
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

trimoterm_01.jpg
Trimo
Foto: Trimo
trimoterm_09.jpg
Trimo
trimoterm_10.jpg
Trimo

Letošnjo 40. obletnico termoizolacijskih panelov Trimoterm, ki sodijo med najbolj prepoznavne ognjevarne panele na svetu, so v Trimu obeležili z uvedbo nove družine proizvodov Trimoterm Design. Novi paneli s svojimi številnimi izraznimi možnostmi arhitektom in investitorjem prinašajo nove oblikovne razsežnosti. V zadnjih 40 letih so v Trimu ohranili vodilno pozicijo na tehnološkem področju razvoja panelov in proizvedli več kot 50 milijonov kvadratnih metrov panelov, ki so postali nepogrešljivi v zgradbah v več kot 70 državah na petih celinah, so zapisali v sporočilu za javnost.

GlaM je nova oblikovna rešitev iz linije Trimoterm Design, ki se poigrava s kontrastom mat in sijočega videza. Poleg predpripravljenega Vario Dot vzorca Glam omogoča širok nabor individualnih vzorcev po zamisli arhitekta ali oblikovalca. GlaM dizajn vzorci na osnovi kompleksne PVC-folije ohranjajo vse odlične tehnične lastnosti panela. Odlikuje jih več ravni sijaja in so primerni tako za notranjo kot zunanjo uporabo (za fasade, zidove, predelne stene in stropove).

»Trimoterm je ena Trimovih ključnih blagovnih znamk, saj v skupni prodaji skupine Trimo predstavlja kar polovico. Z lansiranjem nove družine strešnih in fasadnih panelov Trimoterm Design bomo še dodatno okrepili nabor proizvodov oziroma izraznih možnosti za naše kupce in arhitekte«, je povedala Maja Lapajne, direktorica marketinga v družbi Trimo.

V Trimu so prve termoizolacijske panele s poliuretanskim polnilom izdelali že daljnega leta 1974. Samo 13 let kasneje, ko je poliuretan nadomestila mineralna volna, so ognjevarne panele začeli izdelovali na kontinuirani liniji. Takrat so bili prvi na svetu, vodilni položaj pionirjev na tem tehnološkem področju pa jim je uspelo ohraniti vse do danes, trdijo v sporočilu za javnost.

Trimovi ognjevarni paneli, ki so ponudili izjemno kombinacijo mehanskih lastnosti – toplotno izolacijo, požarno odpornost in zvočno zaščito – so bili na trgu odlično sprejeti. To je omogočilo njihov stalen razvoj in postavitev novih proizvodnih linij tako v Sloveniji kot tudi v Rusiji in Srbiji.

Razvojna usmerjenost, inovativnost in kakovost so doprinesli k odlični prodaji panelov. V zadnjih 40 letih so v Trimu proizvedli več kot 50 milijonov kvadratnih metrov panelov Trimoterm. Paneli so postali nepogrešljivi v zgradbah v več kot 70 državah na petih celinah. In ne le to. Trimoterm rešitve so uporabljene tudi na številnih prestižnih projektih, kot so Airbus, Ikea, Nestle, BMW, Mercedes, Volvo, Gillette, Tesco, Baumax in mnogih drugih.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.