Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 1 min.

Brutalni SUV z zvezdo na nosu je odvrgel tančico


Roman Leskovec / Auto Bild Slovenija
14. 11. 2011, 13.18
Posodobljeno
13:39
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Pa ga imamo: novi ML63 AMG. Z povsem novim pogonskim sklopom in dodelano ostalo tehniko bo hitrejši in varčnejši kot še nikoli doslej.

Brutalni SUV z zvezdo na nosu je odvrgel tančico

Na avtosalonu v ''mestu angelov'' prihodnji teden ga boste lahko videli v živo, tu pa so že na voljo visokoločljive fotografije najnovejšega ponosa podjetja Mercedes ter tudi oddelka AMG. Novi superhitri terenec sedaj pod pokrovom skriva 5,5-litrski agregat (prej 6,2-litrski), ki pa so mu dodali 2 turbinski puhali. Zato so kljub zmanjšanju prostornine končni rezultati precej boljši: moči je za 386 kW, navora pa kar za 700 Nm (prej 375 kW in 630 Nm). Če pa med dodatno opremo odkljukate še Performance paket, mu s tem tlak v turbini povečajo iz 1,0 na 1,3 bara, kar ima za posledico še večjo moč: kar 410 kW in 760 Nm navora.

Za prestavljanje je sedaj zadolžen novi AMG Speedshift Plus 7G-Tronic menjalnik, ki v normalnem režimu 60 odstotkov moči prenaša na zadnjo os. Končni rezultati so seveda prepričljivi: 0-100 km/h se zgodi v trenutku (4,8 oz. 4,7 sekunde v primeru Performance paketa), pospeševanje pa se konča pri elektronsko omejenih 250 km/h (oz. neomejenih 282 km/h pri Performance paketu). Poraba naj bi se zahvaljujoč agregatu z boljšim izkoristkom, 40 kg lažji skupni teži ter start-stop sistemu ob tem znižala za kar 28 odstotkov na 11,8 litrov goriva na 100 prevoženih kilometrov. 

Poleg vsega naštetega ponuja športni SUV seveda še veliko priboljškov, ki ga ločujejo od svojih krotkejših bratov: celoten paket AMG spojlerjev, 4 izpušne cevi na zadku, 20-palčna platišča z pnevmatikami dimenzij 265/45, nastavljivo podvozje, veliko notranjih aplikacij iz karbonskih vlaken ter celotna notranjost, odeta v usnje s poudarjenimi šivi.

Za konec pa še slabša stran tega vsemogočnega terenca: to je cena. V Nemčiji se ta začne pri 108.885 evrih, če pa odkljukamo še večino dodatne opreme, pa ta skoraj nima meja.   


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.