Adria Mobil na poti okrevanja?

##IMAGE-2207907##
Iz novomeške Adrie Mobil danes ob objavi lanskih poslovnih rezultatov tudi sporočajo, da so v marcu prodali 730 produktov (počitniških prikolic, avtodomov in mobilnih hišic), kar ''vnaša optimizem v sicer nestabilno gospodarsko in panožno okolje''.
Damir Dominič iz službe za stike z javnostjo sicer ob tem opozarja, da je še mnogo prezgodaj govoriti, da je krize za Adrio Mobil konec, da pa je vzpodbudno, da so v marcu, ko se zanje začenja prodajno močnejši čas (prihajajo najboljši meseci za prodajo v karavaningu) na nekaterih trgih poslovali bolje kot konkurenca in ne zaostajajo za letnim planom (ta znaša 8.400 prodanih produktov, medtem ko so jih lani prodali 10.500 in ustvarili 216 milijonov € prihodkov). Kakšne bolj zanesljive napovedi bo po njegovih besedah moč dati ob polletnih rezultatih. Damir Dominič je še povedal, da v Adrii Mobil zaenkrat ne razmišljajo o spremembi 36-urnega delovnega tednika.
Sicer pa današnje sporočilo za javnost novomeškega podjetja objavljamo v celoti:
Leto 2008 je bilo za evropsko gospodarstvo ter panogo karavaninga leto sprememb, ki so jih narekovala dogajanja na finančnih trgih, upad zaupanja kupcev in posledično potrošnje ter gospodarska nihanja na domala vseh izvoznih trgih podjetja Adria Mobil, ki se je v turbulentnem gospodarskem okolju uspešno soočala s poslovnimi izzivi.
Adria Mobil je v letu 2008 proizvedla in prodala 10.500 produktov, kar v primerjavi z letom 2007 pomeni 22 odstotkov nižjo realizacijo in glede na razmere v panogi predstavlja zavidljiv rezultat. Ob tem je Adria Mobil ustvarila 216 milijonov € čistih prihodkov iz prodaje, kar je 21 odstotkov manj kot v letu 2007, ki je bilo eno izmed poslovno najuspešnejših let. Čisti poslovni izzid podjetja je v letu 2008 znašal 9,2 milijona €, kar je sicer 34 odstotkov manj kot v preteklem letu, vendar lahko ta rezultat v kontekstu aktualnih gospodarskih okoliščin ocenimo kot zelo dober. Veliko večino - kar 95 odstotkov celotne prodaje - je Adria Mobil ustvarila na trgih zahodne Evrope ter pri tem uspešno ohranjala svoj tržni delež na Evropskem trgu. Z aktivnim odzivanjem na spremenjene tržne in gospodarske pogoje je Adria Mobil ohranjala tudi konkurenčnost proizvodnega in ostalih poslovnih procesov, saj je dodana vrednost na zaposlenega v letu 2008 znašala dobrih 45 tisoč €.
Leto 2008 so v Adrii Mobil zaznamovali tudi vstop podjetja na ruski trg, ki kljub relativni nerazvitosti panoge ponuja dobre možnosti za zagon prodaje tovrstnih izdelkov. Adria Mobil je tudi v preteklem letu nadaljevala z razvojnimi aktivnostmi in na vseh evropskih trgih premierno predstavila avtodom Polaris, ki se po kakovosti izvedbe, dizajnu in vgrajenih materialih uvršča v zgornji cenovni razred produktov, kjer Adria Mobil do sedaj ni bila prisotna. Novinec je med kupci in strokovno javnostjo doživel zelo dober odziv, proizvodnja nulte serije tega modela pa bo stekla v maju letošnjega leta. Razvojne aktivnosti v Adrii Mobil so naravnane predvsem v smeri razvoja funkcionalno in oblikovno dovršenih produktov, široka prodajna paleta pa bo zagotavljala še večjo pestrost ponudbe v vseh cenovnih razredih.
Ukrepe za prilagajanje spremenjenim razmeram na trgu je Adria Mobil v veliki meri uvedla že v preteklem letu in vstopila v leto 2009 organizacijsko, tržno in stroškovno učinkovito pripravljena. Poslovanje v prvem tromesečju letošnjega leta je tako, skladno s pričakovanji, zaznamovalo umirjanje panoge in trga, pri čemer je Adria Mobil uspešno realizirala poslovne cilje prvega tromesečja ter samo v mesecu marcu realizirala prodajo 730 produktov.
S tem rezultatom je blagovna znamka Adria na nekaterih trgih zabeležila dvig tržnega deleža, saj je prodaja Adriinih produktov dosegla boljši prodajni rezultat kot panoga v celoti. Na podlagi teh podatkov sicer še ne moremo govoriti o vnovičnem pozitivnem trendu prodaje v Evropski panogi karavaninga, kljub temu pa ti rezultati vnašajo optimizem v sicer nestabilno gospodarsko in panožno okolje.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se