© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Adria Mobil na krizo odgovarja z zmanjšanjem proizvodnje


lokalno
18. 10. 2008, 00.00
Posodobljeno
20. 10. 2008 · 11:04
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

300b9500.jpg
Septembra so uvedli tritedenski delovni mesec.

##IMAGE-2223455##

V družbi Adria Mobil so s septembrom uvedli tritedenski delovni mesec. S tem se prilagajajo novim razmeram na trgu, je za današnji Dnevnikov objektiv povedala generalna direktorica Adrie Mobil Sonja Gole. Do nadaljnjega bodo v družbi vsak mesec za en teden prekinili delo, vendar ne s pristopom čakanja delavcev na domu.

Zaposleni bodo prejemali plačilo tudi za čas, ko ne bodo delali. Razliko v pogodbeno določenih delovnih urah bodo kompenzirali z delom v prihodnjem letu. Kot je pojasnila Goletova, imajo v družbi že vrsto let vpeljan sistem prerazporejanja delovnega časa. "Razlika je le v tem, da so v prejšnjih letih delavci najprej oddelali določeno število ur in jih kasneje koristili, tokrat pa bo obratno," je poudarila.

Zaradi spremenjenih razmer v okolju so bili v družbi prisiljeni, da pogodb za določen čas ne podaljšujejo. "Če se razmere ne trgu ne bodo izboljšale, bomo s tem nadaljevali tudi v prihodnje," je dejala in dodala, da do danes niso podaljšali pogodb za določen čas 81 delavcem, do konca leta pa je odprtih še 22 takšnih pogodb.

Kljub krizi na globalnih trgih, na katerih je Adria Mobil kot eden od desetih največjih slovenskih izvoznikov lani prodala 97 odstotkov izdelkov in ustvarila več kot 300 milijonov evrov prihodkov, Goletova večjega krčenja števila zaposlenih za zdaj ne načrtuje.

V prvem polletju letos je prodaja potekala skladno z načrti, pri čemer so prodali 7700 enot, kar je dobrih deset odstotkov manj kot v enakem obdobju lani, je dejala in zatrdila, da družba v letošnjem letu v primerjavi s konkurenco dosega boljše rezultate. Kot je pojasnila, so tudi obseg proizvodnje zmanjšali manj kot konkurenca.

Goletova ocenjuje, da je družba pripravljena na obdobje nižje prodaje, ki prihaja zaradi selitve finančne krize v realni sektor. Hkrati ocenjuje, da se bodo razmere pri prodaji avtodomov in prikolic umirile v obdobju dveh let.

Družba se je že pred leti začela ukvarjati z vprašanjem vstopa na trge Brazilije, Rusije, Indije in Kitajske. "V srednjeročnem obdobju je po naših ocenah za zdaj najbolj perspektiven ruski trg, za katerega nam je po dveh letih raziskav lani uspelo razvili primerne izdelke," je povedala.

Ob tem je dodala, da so letos v Rusijo že izvozili prve izdelke. Za zdaj jim je uspelo prodati deset vozil, za prihodnje letu načrtujejo rast prodaje. "V petletnem načrtu smo si zadali cilj, da bomo vsako leto vstopili na en nov trg. Brazilija bo na vrsti čez dobra tri leta," je med drugim v intervjuju še povedala Goletova.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.