Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Za Beti se zanimata morebitna strateška partnerja


STA
11. 1. 2012, 11.25
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

beti_ed.jpg
arhiv DL
Foto: arhiv DL

##IMAGE-3435781##

Metliški tekstilni družbi Beti so konec preteklega leta pripojili družbi Beti Preja in Beti Pletiva, skupino Beti pa sestavlja še družba Beti Trend v likvidaciji. Po načrtih naj bi do prve polovice tekočega leta obstajala le še družba Beti, zanjo pa se zanimata strateška partnerja, izraelska multinacionalka in podjetje v slovensko-poljski lasti.

Kot je pojasnil predsednik upravnega odbora družbe Roberto Kocman, Izraelce po prvotni zamisli najprej zanimata dokapitalizacija s tehnologijo in povečanje obsega sodelovanja, slovensko-poljska naveza pa je izrazila namen nakupa večinskega deleža in povečanja obsega poslovanja. V družbi s skoraj 230 zaposlenimi - od teh 20 v družbi, ki je v likvidaciji - bi vstop strateških partnerjev lahko prinesel nova delovna mesta, je dodal.

Po njegovih podatkih je skupina Beti predlani dosegla 19,4 milijona evrov prihodkov, ob tem pa 3,24 milijona evrov izgube. Lanski prihodki so bili nižji in so znašali 18 milijonov evrov, uprava pa ocenjuje, da bo izguba enaka predlanski. Predvsem je izguba obeh let posledica odpisov zaradi zmanjševanja ali ukinjanja modne divizije, ki so jo krizna leta izjemno prizadela, je poudaril Kocman.

Hkrati je napovedal, da naj bi v Beti nadaljevali zgolj z matično družbo, v vmesnem času pa še naprej iskali kupca za družbo v likvidaciji oz. morebitnega najemnika trgovinske in produktne blagovne znamke Beti ter preostanka maloprodajne mreže.

V Beti so sicer optimisti. Kot je povedal Kocman, so njihovi nosilni programi preživeli zadnjo krizo, kljub težkim časom pa so tudi investirali in zgradili mednarodno prepoznavno znamko industrijskih tekstilnih proizvodov.

Ključne proizvodne in tržne procese v družbi obvladuje prenovljena ter usposobljena ekipa, ob tradicionalnih kupcih pa so z razvojem novih, zahtevnejših vrst proizvodov, pridobili tudi nove, je menil.

Čeprav novi val krize prinaša nestabilna naročila, višjo ceno in težjo dostopnost denarja, bodo v družbi z okrepljenim iskanjem novih priložnosti in s stabiliziranjem finančnega trga obstali, kar gotovo velja tudi za redke preostale slovenske tekstilce, je še povedal Kocman.

Glavni izdelki družbe Beti so poliamidne, poliestrske teksturirane in barvane preje ter tehnična pletiva, namenjena avtomobilski industriji. Njeni glavni trgi pri prejah so Italija, Velika Britanija in Francija, kamor skupaj izvozijo 58 odstotkov proizvodnje. V Rusijo, Belorusijo in Izrael izvozijo skupaj 23 odstotkov in 14 odstotkov v ZDA, doma pa prodajo za pet odstotkov prej. Pri pletivih devet desetin prodajo doma.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.