Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 1 min.

Mercator s 15 milijoni evrov izgube


STA / A.M.
28. 8. 2013, 09.00
Posodobljeno
09. 08. 2017 · 09:52
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Skupina Mercator je v prvem polletju ustvarila nekaj manj kot 1,4 milijarde evrov prihodkov od prodaje, kar je 3,3 odstotka manj kot v enakem obdobju lani. Ob pomembnem zmanjšanju stroškov, ki se bo še nadaljevalo, se je čista izguba zmanjšala za petino in je znašala 15,1 milijona evrov.

Toni Balažič
Mediaspeed
Toni Balažic
Zmanjšanje prihodkov v Mercatorju pojasnjujejo z zaostrenimi gospodarskimi razmerami in strukturnimi spremembami nakupnih navad potrošnikov zaradi padca kupne moči.

Padec prodaje je mogoče pojasniti tudi z izstopom z bolgarskega in albanskega trga konec lanskega oz. sredi tega leta ter delnim zapiranjem poslovnih enot, je uprava Mercatorja sporočila prek spletnih strani Ljubljanske borze. Podrobnosti o poslovanju v prvi polovici leta bo predsednik uprave Toni Balažič predstavil v sredo na novinarski konferenci.

V Sloveniji se je prodaja v tem času zmanjšala za 3,8 odstotka, padec je Mercator utrpel tudi na Hrvaškem, medtem ko se je prodaja v Srbiji za 4,2 odstotka povečala.

Dobiček iz poslovanja se je v prvem polletju prepolovil in je znašal 11,3 milijona evrov. Kljub tolikšnemu znižanju pa ta rezultat predstavlja zdravo poslovanje Mercatorjeve osrednje dejavnosti, trgovine na drobno z izdelki vsakdanje potrošnje, pravi uprava.



Za naložbe je Mercator v prvem polletju namenil 10,2 milijona evrov oz. 73 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani.

Skupina Mercator je uspela od konca lanskega decembra zmanjšati neto dolg za 17,6 milijona evrov in ta zdaj znaša 990 milijonov evrov.

V Mercatorju napovedujejo, da bodo nadaljevali s strategijo intenzivnejšega prilagajanja trženjskih aktivnosti potrebam in željam kupcev. Tako bodo jeseni v Sloveniji odprli prve prenovljene trgovine po novem konceptu Mercator Sosed. Nadaljevali bodo s konkurenčnostjo ponudbe priznanih blagovnih znamk in izdelkov lastne trgovske znamke, ter s ponudbo kakovostnih in svežih lokalnih proizvodov pod okriljem projekta Iz domačih krajev.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.