Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Je lahko natakar s pomočjo kampanje bolj cenjen?


Senka Dreu
5. 7. 2022, 21.56
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

O pomanjkanju delavcev v gostinsko-turistični branži, ki se je začelo že pred epidemijo, zdaj čivkajo že vrabci, dejstvo pa je, da prihodnosti turizma ni brez kadra, kar je vključeno tudi v novo strategijo ciljev slovenskega turizma do leta 2028, ki med drugim želi ustvariti podobo turizma kot zaželenega delodajalca.

Arhiv Štajerskega Tednika

Del tega je tudi nacionalna kampanja, ki naj bi v okviru večletnega celostnega programa Kariera v turizmu motivirala in ozaveščala mlade, njihove starše, šolske delavce, karierne svetovalce in delodajalce, da bi prevrednotili položaj gostinsko-turističnih poklicev in pomagali dvigniti njihov ugled v družbi.

Poleg tega, da si bodo v Slovenski turistični organizaciji (STO) skupaj s partnerskimi institucijami v turizmu prizadevali privabiti več mladih, bodo z delom kampanje, ki poteka pod sloganom Ustvarjam doživetja, v panogi skušali zadržati obstoječe kadre, hkrati pa privabiti tudi odrasle iz drugih dejavnosti. Kot je povedala Maja Pak, direktorica STO, je kampanja v prvi fazi namenjena mladim, ki jih bodo naslavljali prek spletnega družbenega omrežja TikTok. Kampanja naj bi trajala do konca marca prihodnje leto, da bodo lahko z njo sodelovali tudi na informativnih dnevih in vpisih v srednje, višje in visoke šole. Vložek STO v kampanjo znaša letos 100.000 evrov z DDV

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.