
Je lahko natakar s pomočjo kampanje bolj cenjen?
O pomanjkanju delavcev v gostinsko-turistični branži, ki se je začelo že pred epidemijo, zdaj čivkajo že vrabci, dejstvo pa je, da prihodnosti turizma ni brez kadra, kar je vključeno tudi v novo strategijo ciljev slovenskega turizma do leta 2028, ki med drugim želi ustvariti podobo turizma kot zaželenega delodajalca.

Del tega je tudi nacionalna kampanja, ki naj bi v okviru večletnega celostnega programa Kariera v turizmu motivirala in ozaveščala mlade, njihove starše, šolske delavce, karierne svetovalce in delodajalce, da bi prevrednotili položaj gostinsko-turističnih poklicev in pomagali dvigniti njihov ugled v družbi.
Poleg tega, da si bodo v Slovenski turistični organizaciji (STO) skupaj s partnerskimi institucijami v turizmu prizadevali privabiti več mladih, bodo z delom kampanje, ki poteka pod sloganom Ustvarjam doživetja, v panogi skušali zadržati obstoječe kadre, hkrati pa privabiti tudi odrasle iz drugih dejavnosti. Kot je povedala Maja Pak, direktorica STO, je kampanja v prvi fazi namenjena mladim, ki jih bodo naslavljali prek spletnega družbenega omrežja TikTok. Kampanja naj bi trajala do konca marca prihodnje leto, da bodo lahko z njo sodelovali tudi na informativnih dnevih in vpisih v srednje, višje in visoke šole. Vložek STO v kampanjo znaša letos 100.000 evrov z DDV
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Preberite tudi
Najbolj brano
Trenutno
8 °C
Deževno
četrtek, 13. 3
Deževno
petek, 14. 3
Deževno
sobota, 15. 3
Deževno
7-dnevni obeti