© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Dana želi letos prodati 40 milijonov litrov pijač


lokalno
3. 2. 2009, 00.00
Posodobljeno
10:31
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

dana_sinalco.jpg
Z obiska udeležencev Sinalcove konference v proizvodnji mirnske Dane. (foto: Dana)

##IMAGE-2216270##

Trebanjska družba Trimo bo na današnji novinarski konferenci predstavila poslovanje v minulem letu in načrte za letošnje. Mirnska Dana pa je poslovanje predstavila ob nedeljskem obisku udeležencev mednarodne konference Sinalco International.

Tudi Dana se sooča z zaostrenimi razmerami na trgu, s poslovanjem v letu 2008 pa so zadovoljni. Ustvarili so 13,1 milijona evrov čistih prihodkov, kar je 3,1 odstotka več kot leta 2007. Ob koncu minulega leta je Dana zaposlovala 121 delavcev.

Lani so prodali za 39,5 milijona litrov pijač, kar je za 4,7 odstotka manj kot leto prej. Za dober odstotek so presegli prodane količine vode v litrih glede na preteklo leto, medtem ko je na ostalih produktih opazen trend nadaljnjega upadanja potrošnje, ker ni značilno samo za Slovenijo, temveč za celoten evropski trg.

Glavni Danini trgi so poleg domačega trga v letu 2008 bili še Hrvaška, ZDA in Nemčija. Sicer pa so lani trgu predstavili nekaj novih produktov, med drugim so v drugi polovici leta začeli s polnjenjem gaziranih pijač Sinalco, nove produkte pa so predstavili na sejmih v Sloveniji in tujini.

''Naš cilj je, da še naprej podpiramo dogajanja v lokalni skupnosti, predvsem dejavnosti s področja športa, izobraževanja, kulture, delovanja društev, v katerih so vključeni naši zaposleni, pa tudi v širši skupnosti, če so dogodki vezani na poslovanje našega podjetja. Med večjimi projekti, ki smo jih podprli v letu 2008 so bili: ŠKL, Šport špas, znotraj katerega sta zelo odmevna projekta tek treh generacij in fundacija Pismo srca, kolesarski maraton Dana, 24. maratonov po Dolenjski, ... Podpiramo tudi RK Trimo, KK Krka in NK Mirna,'' sporoča vodstvo mirnske družbe.

Letos želi Dana na slovenskem trgu še naprej ohraniti tržne deleže svojih izdelkov v okvirih blagovnih podskupin izdelkov, v letu 2009 pa načrtujejo rast prihodkov za 5 odstotkov in količinsko prodajo 40 milijonov litrov.

Še vedno bo glavni fokus usmerjen na prodajo vode in vode s sokom. V skupini proizvodov vode v letu 2009 načrtujejo plasiranje dveh vod s sokom limone & melise in vode s sokom bela sliva & zeleni čaj. Vode bodo trgu ponudili v 0,5L in 1,5L PET embalaži, še naprej pa bodo veliko pozornost posvečali blagovni znamki Sinalco, saj so si za leto 2009 zastavili cilj količinske prodaje dveh milijonov litrov pijače. Večji poudarek bo tudi na prodaji alkoholnih pijač, ki jih sedaj tržijo sami in na programu proizvodnje polizdelkov (baze, emulzije, sirupi).

''Ker nas čaka nepredvidljivo okolje in trg bomo, kot že vsako leto tudi letos, dali velik poudarek na kontroliranju stroškov. Za hitrejše upravljanje s spremembami v podjetju in prilagajanju trga je pomembna naloga zaposlenih tudi izobraževanje, zato bomo tudi v letu 2009 temu namenjali veliko pozornost,'' še pravijo v Dani.

Podrobneje o njihovem poslovanju pa v priponki.

Poslovanje Dane v letu 2008 in načrti za 2009


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.