Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Adria Mobil prodajo povečala za 18, dobiček pa za 50 odst.


B. B.
5. 6. 2014, 18.05
Posodobljeno
07. 07. 2014 · 17:13
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

adria_sonic_in_adria_matrix_supreme.jpg

##IMAGE-3343829##

Adria Mobil je poslovanje v obdobju januar – april 2014 zaključila nad pričakovanji in presegla načrtovane poslovne cilje. Kljub še vedno negativnemu trendu prodaje na evropskem trgu počitniških vozil - ta je iz 146 tisoč prodanih enot v letu 2012 padel na slabih 139 tisoč v 2013 - je Adria Mobil v prvih štirih mesecih na ključnih prodajnih trgih izboljšala svoj tržni delež, v družbi pa beležijo rast naročil na vseh prodajnih programih.

Kot so sporočili iz novomeškega podjetja so v prvih štirih mesecih ustvarili za 83 milijonov evrov prihodkov iz prodaje, kar je 18 odst. več kot v enakem obdobju lani. Ob tem je družba realizirala denarni tok (EBITDA) v višini 6 milijonov evrov in s tem presegla lanski rezultat za 31 odst.. Adria je v prvi tretjini leta ustvarili 4,4 milijona čistega dobička, kar je za 51 odst. več kot lani v tem času.

Kljub temu, da v Združenju evropskih proizvajalcev ECF (European Caravan Federation) tudi za leto 2014 napovedujejo nekoliko nižji obseg registracij počitniških vozil, v Adrii Mobil z optimizmom pričakujejo predstavitev nove izdelke kolekcije.

"Adria Mobil bo v nemškem Düsseldorfu premierno predstavila že 50. generacijo svojih počitniških vozil in verjamem, da bomo z vsemi razvojnimi novostmi navdušili naše kupce ter dosegli ambiciozne cilje poslovanja. Zavedam se, da v poslu šteje le realizacija, zato me veseli, da smo zahtevno poslovno okolje znali in zmogli obrniti sebi v prid. Adria Mobil v jubilejno sezono tako vstopa kot finančno stabilna družba, ki z inovativnimi in kakovostnimi produkti uresničuje pričakovanja svojih kupcev, z odgovornim in gospodarnim delovanjem pa ohranja konkurenčnost družbe ter s tem zaposlenost. Ustreznost začrtane strategije ter učinkovito realizacijo potrjuje tudi rezultat poslovanja v prvih štirih mesecih leta, saj smo s prodajo 3.155 produktov ter prihodki na nivoju 83 milijonov evrov dosegli rezultat, s katerimi tlakujemo pot za uresničevanje ciljev tudi v prihodnje," je sporočila generalna direktorica Sonja Gole.

Adria Mobil bo tudi v prihajajoči, jubilejni sezoni celovito prenovila svoj prodajni program, osrednje produktne novosti pa bo kupcem premierno predstavila na enem največjih evropskih sejmov avgusta v Düsseldorfu. Od leta 1995, ko je direktorsko mesto Adrie Mobil prevzela Sonja Gole, v podjetju beležijo kontinuiteto pozitivnega poslovanja. To je tudi obdobje, v katerem je blagovna znamka Adria postala ena najuspešnejših na evropskem trgu počitniških vozil, družba Adria Mobil pa eno najuspešnejših izvoznih podjetij v Sloveniji.

"Adria Mobil se kot del skupine ACH v zadnjem času žal srečuje tudi z neutemeljenimi in neargumentiranimi diskreditacijami družbe in njenih predstavnikov. Zato velja poudariti, da je poslovna bilanca, kot jo izkazuje Adria Mobil, rezultat tako strokovnega dela kot tudi vrednot poštenega in odgovornega gospodarjenja, katerega temeljni cilj je dolgoročni razvoj družbe na temelju konkurenčnosti, znanja ter kompetentnosti obvladovanja poslovnih procesov," se še sporočili iz Adrie Mobil.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.