Delala bom do zadnjega diha
Jolanda Thaler, zasvojena z modo

Jolanda Thaler je pred tridesetimi leti ustvarila blagovno znamko Thaler. Kljub krizi tekstilne industrije je njena znamka preživela, saj jo je čuvala in negovala kot otroka. Vsa tri desetletja je tudi zbirala gradivo, ki ga je zdaj, ob jubileju, razstavila v celjski galeriji Kvartirna hiša. Tam tudi mladim z veseljem pojasni, kako nikdar v življenju ne smejo obupati nad ustvarjalnostjo.
Ali mladi obiskujejo vašo razstavo?
S srednjimi šolami sem se dogovorila, da prihajajo na ogled. Pojasnim jim, kako je treba postaviti dolgoročne cilje, kako se oblikuje in zaščiti blagovna znamka, kako se lahko uveljavijo, kako pomemben je osebni pristop modnega oblikovalca do ljudi. Jaz delam za ljudi, ne za oder.
Vendar pripravite v Celju po dva modna dogodka na leto.
Res je. Če delam za oder, se čisto razživim, rada se tudi ponorčujem, pokažem ljudem, kaj vse se da ustvariti. Nekoč sem pripravila razstavo samih rdečih oblačil za Ljubljano, na njih so bile ročne poslikave naših celjskih obzidij, starega gradu, mesta ob Savinji, ki ima tako pestro zgodovino … vse to sem predstavila na tistih rdečih oblekah. Za poročno stiliranje sem nekoč naredila obleko, s katero sem se ponorčevala iz poroke, zakona, saj se mi je zdel kot kletka, ki te omejuje – in tako je nastala poročna obleka v obliki kletke.
Celotno Zališanje si preberite v 21. številki revije Zarja (23. 5. 2017).
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se