Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Daleč stran v Podčetrtek


Tina Strmčnik
16. 6. 2021, 12.15
Posodobljeno
12:35
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

  V Podčetrtek to sezono privablja nova kampanja s sloganom Daleč stran, kjer smo vsi doma. Kampanjo, ki je osredotočena na digitalne medije, so zasnovali pod okriljem destinacije Podčetrtek, podpira jo tamkajšnji največji turistični ponudnik – Terme Olimia.  

1623845187_olimje_podčetrtek.jpg
Arhiv NTRC

V Podčetrtku so lani kljub razmeram, povezanim s koronavirusom, zabeležil približni 300 tisoč nočitev. Da bi goste v to destinacijo uspešno privabljali tudi letos, je GIZ Turizem Podčetrtek, Bistrica ob Sotli in Kozje zasnoval kampanjo Daleč stran, kjer smo vsi doma. Direktor Turizma Podčetrtek Boštjan Misja je dejal, da so lokalni fotografi, scenaristi in ustvarjalci za kampanjo posneli šest videov in ogromno fotografij. Vse vsebine so namenjene promociji s pomočjo digitalnih medijev, večinoma na domačem trgu, manjši del je namenjen tudi promociji v Italiji in na Hrvaškem. Turizem Podčetrtek je za pripravo kampanje na razpisu Slovenske turistične organizacije pridobil 31 tisoč evrov sofinanciranja, celoten projekt je vreden 34 tisoč evrov.

Vodja kampanje Tadeja Kosovel je povedala, da so tokrat nadgradili slogan Term Olimia. Skupaj z ostalimi ustvarjalci si je zamislila, da je Podčetrtek Slovenija v malem, kjer vsak gost najde nekaj zase in se počuti kot doma. »Ko se gorenjec vzpne na Rudnico, ne pogreša hribov. Ko dolenjec poskusi odlična vina, ne pogreša cvička in podobno,« je ponazorila. Kot pomembno sestavino kampanje je izpostavila humor, izvirni lik pa je Kozjanc, ki predstavlja gostoljubje domačinov. Gostom pomaga, jih usmeri, je vedno na pravem kraju ob pravem času.

Prokurist Term Olimia Vasja Čretnik je pohvalil, da ponudniki v destinaciji že vrsto let delujejo z roko v roki, zato so terme z veseljem pristopile h kampanji. »Zadnjih 20 let je število naših gostov ves čas raslo, v strukturi so vse bolj prevladovali tujci. To se je lani obrnilo na glavo. Lani je bilo 95 odstotkov domačih gostov. Prav je, da se s kampanjo obrnemo k njim in da nagovorimo tudi tiste, ki nas doslej še niso prepoznali kot zanimivo in vsestransko destinacijo.« Ker ponudniki v Podčetrtku dobro sodelujejo, tudi zvesti gostje, ki se v terme vračajo vrsto let, na destinaciji po besedah Čretnika vedno najdejo kaj novega.

Foto: Arhiv NT (Andraž Purg - GrupA)


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.