Odpuščanja v Magni: Na prepihu najprej agencijski delavci
Avtomobilska industrija je na pragu pomembne prelomnice. Prihodnost panoge bo prej ali slej vodila v elektrifikacijo vozil, pa tudi v brezpilotno upravljanje vozila ali tako imenovano avtonomno vožnjo, ko bo vozilo namesto voznika upravljal računalniški sistem. Še pred tem revolucionarnim preporodom pa se nad njo zgrinjajo temni oblaki.

Glede na podatke o ohlajanju v panogi je pričakovati, da bodo agencijski delavci v graški Magni ostali brez dela. Delovna mesta redno zaposlenih naj bi bila vsaj za zdaj še varna. „V avtomobilski industriji so spremembe na področju števila delovnih izmen ter dolžine delavnikov del običajnega poslovanja. Trenutno v graški tovarni zmanjševanje števila redno zaposlenih ni predvideno, kar pomeni, da prav tako ni predvidena sprememba števila zaposlenih v hoški tovarni. Obseg proizvodnje v hoški tovarni v letu 2019 ostaja nespremenjen,“ so povedali v podjetju Magna Steyr, ki je eden izmed največjih in pomembnih zaposlovalcev v širši regiji, čeprav čez državno mejo. V graškem obratu je zaposlenih okoli 2.000 slovenskih delavcev, v glavnem iz podravske in pomurske regije. Večina jih je zaposlenih redno, nekaj jih je tudi agencijskih. Za primerjavo: Talum ta čas zaposluje 1.500 sodelavcev, približno enako tudi Perutnina Ptuj. Boxmark Leather Kidričevo je v začetku leta zaposloval 1.750 sodelavcev.
Se bodo v Hočah držali zaveze o zaposlovanju?
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se