Kljub gradbenemu dovoljenju ceste Ormož-Ptuj še desetletje ne bo
Nedavno je v javnosti odmevala objava DARSa, da jim je uspelo pridobiti gradbeno dovoljenje za novo cesto med Markovci in Ormožem, za odsek Markovci–Gorišnica. Čeprav je novica odlična, ne moremo mimo bridkega priokusa, da država to cesto načrtuje že 25 let in da je trasa obvoznice čez Ptuj še vedno nedorečena. Enako tudi navezava Zavrča na novo cesto.

Cesta med Ptujem in Ormožem je ves čas predvidena kot dvopasovnica, čeprav je bila v prvih idejnih zasnovah mišljena kot hitra cesta. Pred leti so to spremenili in bo povsem navadna glavna cesta, ki jo bo zgradil DARS. To sicer v državi ni običajna praksa, saj DARS skrbi za avtocestno omrežje, medtem ko državne ceste gradi in vzdržuje Direkcija za infrastrukturo.
Do pravnomočnosti v dveh mesecih – ali pa tudi ne
Gradbeno dovoljenje za odsek Markovci–Gorišnica še ni pravnomočno. Kdaj to bo, na DARSu niso navedli. „V tem trenutku vam točnega podatka ne moremo podati. Pričakujemo, da bo znano najpozneje v decembru.“ Povedali so še, da bodo po pravnomočnosti gradbenega dovoljenja nadaljevali razpisni postopek izbire izvajalca gradnje, ki so ga začeli pred tremi leti. V prvi fazi razpisa je DARS preveril reference izvajalcev, tako da v nadaljevanju sledi le še izbira glede na vrednosti ponudb.
V igri za posel so štirje gradbeni velikani, med njimi slovenska Pomgrad in Kolektor, avstrijski Strabag in hrvaški GP Krk. Edini, ki je s ponudbo nastopil samostojno, je Strabag, drugi so ponudbe podali kot konzorciji. V konzorciju (partnerstvu) s Pomgradom nastopa tudi Cestno podjetje Ptuj.
Preberite več v Štajerskem Tedniku