Zaradi obnove Ormoške ceste bo Občina Ptuj državi odstopila dele cest
Država pripravlja teren za devetmilijonski projekt obnove Ormoške ceste in ceste skozi Spuhljo.
Z obnovo treh kilometrov najbolj obremenjene glavne ceste proti Ptuju se državna in mestna politika ter njun uradniški aparat ukvarjajo 15 let. V tem času se je v državi menjalo sedem vlad, na Ptuju pa trije župani. Do začetka gradnje bomo k sedmi zagotovo lahko prišteli še osmo vlado, do zaključka gradnje pa najverjetneje še deveto.
Hitre vlade so porok za počasne postopke, jasno dokazuje ptujski primer. Ormoška cesta in cesta skozi Spuhljo sta najbolj obremenjeni vpadnici v mesto Ptuj. Treba bi ju bilo reševati urgentno. Manevrskega prostora za odlašanje pri tej cesti ne bi smelo biti, četudi so se krajani prvotnemu načrtu obnove uprli. Nedvomno bi moral projekt teči bolj dinamično, hitreje. Tako bo na koncu minilo 20 let od ideje do izvedbe. Za tri kilometre ceste.
Katere ceste potrebuje država
Za urejanje Ormoške bo Mestna občina Ptuj sedaj državi odstopila dele svojih cest. In sicer: del ceste proti Ranci, del stare Ormoške ter del ceste v Spuhlji, na odseku za Koče.
Po pojasnilu Direkcije RS za infrastrukturo, ki bo investitorka projekta, dele občinskih cest potrebujejo zaradi predvidenih posegov in gradenj. »Občinske ceste se ne prenašajo v celoti, temveč zgolj tisti deli zemljišč, ki so potrebni za ureditev državne ceste v območju priključkov na občinsko cesto ter za izgradnjo pločnikov. Natančen obseg posega v navedena zemljišča bo znan po zaključku investicije, po kateri bodo izvedeni parcelacija, ureditev mej ter končni prenos zgolj na novo nastalih zemljišč v last Republike Slovenije,« so pojasnili na Direkciji.
E-novice · Novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se