Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Prenovljen Merkur je odprt: Blagovna znamka tradicije in urejanja doma


Majda Goznik
15. 3. 2021, 08.53
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Ptujski TC Merkur sodi s 4.500 m2 prodajnih površin med srednje velike trgovske centre. Prenova ptujskega centra je ena izmed prvih, ki so jih začeli v lanskem letu.  

1615798546_cg_merkur_1.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

Podjetje Merkur že šesto leto pozitivno posluje; med top 100 podjetji so se v letu 2020 uvrstili na 60. mesto. So finančno stabilno podjetje z rastočimi prihodki in dobički, s stabilno lastniško strukturo od leta 2017. S prenovami, kot je ptujska, pa želijo ustvarjati še boljšo prihodnost.

Tudi v covidnem letu 2020 so dobro poslovali, kljub 10-tedenskemu izpadu poslovanja „Ko je eden od naših najemnikov zapustil ptujski center, smo se odločili, da bomo povečali prodajni prostor in prenovili nekaj oddelkov. Predvsem gre za razširjeno ponudbo oddelka Vse za vrt, večjo izbiro strojev in orodja, široko ponudbo laminatov, vinilov in parketov, vzpostavili pa smo tudi projektno pisarno, kjer lahko kupci naročijo kopalnico na ključ, skupaj z izvedbo. Vzpostavili smo tudi točko klikni in prevzemi, da lahko kupci, ki nakupujejo na spletu, v centru brez težav prevzamejo pripravljeno blago. Smo vodilni ponudnik pri spletni prodaji. Vse to so stvari, ki so skladne s trendi v prodaji v trgovinah za urejanje doma, kjer ima Merkur vodilno mesto v Sloveniji in temu primerno moramo našo prodajno mrežo nenehno posodabljati. Ptuj je za nas izjemno pomembno mesto. Predstavlja velik potencial tudi za prihodnost, zato smo se tudi odločili za to širitev. To bo tudi prispevalo k prepoznavnosti blagovne znamke Merkur na Ptuju,“ je ob odprtju prenovljenega TC Merkur Ptuj povedal Igor Maroša, član poslovodstva.

Prepričan je, da bodo kupci prepoznali dodano vrednost v centru in da bodo s tem še bolj zadovoljili njihove potrebe. S tem pa ustvarili tudi več dobička, kar je cilj vsakega podjetja, ki želi uspešno poslovati.

Naložba v zadovoljstvo okolja, kupcev in zaposlenih

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.