Podjetniški izziv za mlade 2019: Zmagala ideja o tednu motivacije
Znanstveno-raziskovalno središče (ZRS) Bistra Ptuj je v sodelovanju s Šolskim centrom, Mestno občino in Manager klubom Ptuj priredilo tradicionalni izbor najboljših poslovnih idej. Oblikovali so jih ptujski dijaki in študentje. Tekmovalo je osem ekip, podjetniške ideje je ocenjevala petčlanska komisija.

Sodelujoče ekipe so poslovne priložnosti našle v ekološkem osveščanju o potrebi zmanjševanja odpadkov, še posebej plastike, težnji po bolj zdravem načinu življenja z več gibanja, bolj zdravem prehranjevanju in zmanjšanju uporabe mobilnih telefonov med mladimi. Posebne pozornosti ekip je bila deležna 1950. obletnica prve omembe Ptuja. Izpostavili so, da ima Ptuj kar nekaj kulinaričnih ikon, kot so: ptujski krof, ocvirkovka in vino Haložan, ter izgradili kulturne in razvedrilne dogodke na to temo. Tudi maturantski izlet je lahko poslovna priložnost, saj mladi maturanti sami najbolje vedo, kaj si ob tej priložnosti želijo. Komisija je ocenjevala izvirnost idej, njihov poslovni potencial ter izvedbo predstavitve. Najbolj je navdušila ekipa Tedna motivacije. Ugotovili so, da se mladi premalo gibajo, nezdravo prehranjujejo in so velikokrat v stresu, ki ga najpogosteje zmanjšujejo s stalno uporabo mobilnih telefonov, kar še samo dodatno povzroča stres. Kot protiutež so pripravili teden motivacije s strokovnimi delavnicami o bolj zdravem načinu življenja, pogovori s strokovnjaki in druženjem na pohodih ter pri igrah na prostem.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se