Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Središče ob Dravi: Resni dvomi o financiranju destinacije Jeruzalem Slovenija


tednik
Karmen Grnjak
9. 11. 2020, 22.49
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Po dobrih dveh letih, odkar je bila za promocijo domačih izdelkov na ormoškem vzpostavljena blagovna znamka destinacija Jeruzalem Slovenije, so v Središču ob Dravi vedno bolj skeptični. Vse glasnejši so dvomi, ali je še smiselno finančna sredstva vlagati v razvoj blagovne znamke. Občani namreč priložnosti ne izkoriščajo.

1604929788_kg_sredisče_ob_dravi_seja_jurij_borko.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

Svetnik Roman Medik je na novembrski seji občinskega sveta izrazil razočaranje nad sodelovanjem domačih ponudnikov v destinaciji Jeruzalem Slovenije: »Za destinacijo smo zapravili tisoče in tisoče evrov. Župan se pri tem zelo trudi, a meni se zdi, da interesa naših ljudi za sodelovanje v tem projektu ni. Pokažite mi enega, ki poleg Oljarne sodeluje v destinaciji. Tukaj bomo morali resno razmisliti, ali se nam še splača!« Župan Jurij Borko se je s povedanim strinjal. Tudi sam pogreša večjo angažiranost občanov: »Nerazumno je, da ponudniku ni treba dati niti evra, pa se v skupno promocijo ne vključi,« je ocenil Borko.

Borko še ne bi 'vrgel puške v koruzo'

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.