Središče ob Dravi: Resni dvomi o financiranju destinacije Jeruzalem Slovenija
Po dobrih dveh letih, odkar je bila za promocijo domačih izdelkov na ormoškem vzpostavljena blagovna znamka destinacija Jeruzalem Slovenije, so v Središču ob Dravi vedno bolj skeptični. Vse glasnejši so dvomi, ali je še smiselno finančna sredstva vlagati v razvoj blagovne znamke. Občani namreč priložnosti ne izkoriščajo.

Svetnik Roman Medik je na novembrski seji občinskega sveta izrazil razočaranje nad sodelovanjem domačih ponudnikov v destinaciji Jeruzalem Slovenije: »Za destinacijo smo zapravili tisoče in tisoče evrov. Župan se pri tem zelo trudi, a meni se zdi, da interesa naših ljudi za sodelovanje v tem projektu ni. Pokažite mi enega, ki poleg Oljarne sodeluje v destinaciji. Tukaj bomo morali resno razmisliti, ali se nam še splača!« Župan Jurij Borko se je s povedanim strinjal. Tudi sam pogreša večjo angažiranost občanov: »Nerazumno je, da ponudniku ni treba dati niti evra, pa se v skupno promocijo ne vključi,« je ocenil Borko.
Borko še ne bi 'vrgel puške v koruzo'
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se