Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Središče ob Dravi: Resni dvomi o financiranju destinacije Jeruzalem Slovenija


Karmen Grnjak
9. 11. 2020, 22.49
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Po dobrih dveh letih, odkar je bila za promocijo domačih izdelkov na ormoškem vzpostavljena blagovna znamka destinacija Jeruzalem Slovenije, so v Središču ob Dravi vedno bolj skeptični. Vse glasnejši so dvomi, ali je še smiselno finančna sredstva vlagati v razvoj blagovne znamke. Občani namreč priložnosti ne izkoriščajo.

1604929788_kg_sredisče_ob_dravi_seja_jurij_borko.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

Svetnik Roman Medik je na novembrski seji občinskega sveta izrazil razočaranje nad sodelovanjem domačih ponudnikov v destinaciji Jeruzalem Slovenije: »Za destinacijo smo zapravili tisoče in tisoče evrov. Župan se pri tem zelo trudi, a meni se zdi, da interesa naših ljudi za sodelovanje v tem projektu ni. Pokažite mi enega, ki poleg Oljarne sodeluje v destinaciji. Tukaj bomo morali resno razmisliti, ali se nam še splača!« Župan Jurij Borko se je s povedanim strinjal. Tudi sam pogreša večjo angažiranost občanov: »Nerazumno je, da ponudniku ni treba dati niti evra, pa se v skupno promocijo ne vključi,« je ocenil Borko.

Borko še ne bi 'vrgel puške v koruzo'

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.