Ptuj: Mnoge neznanke naslednjega Kurentovanja
Finančno gledano je organizacija javnega dela Kurentovanja zelo velik zalogaj. Letošnje, jubilejno, je stalo okrog 300.000 evrov, od tega je bila skoraj polovica denarja porabljena za stroške infrastrukture, 50.000 evrov so stale pogostitve, 20.000 evrov pa udeležba gostujočih skupin ... Že ta mesec pa so se začela pripravljati izhodišča za prihodnje leto. Največji uganki sta, kje bo organiziran komercialni del 61. Kurentovanja in kdo ga bo izvajal.

Zavod za turizem Ptuj in izbrana agencija AM agencija, d. o. o., sta letos skupaj zbrala 220.000 evrov. Na vprašanje, kdo med njimi je zbral koliko, direktorica Zavoda za turizem Tanja Bolšec Srečkovič ni podala točnega odgovora, ampak pravi, da je bilo pridobivanje sponzorskega denarja plod skupnega dela in sodelovanja.
Razpis, na katerem so izbrali prav agencijo AM, je predvidel, da bo ta plačana glede na uspeh pri zbiranju sponzorskega denarja. Delež (od 0 do 15 % ) jim pripada šele po tem, ko zberejo 150.000 evrov. Glede na dejstvo, da so zastavljeni znesek presegli za približno 70.000 evrov, je v njihov žep šlo 10.000 evrov. K temu je treba prišteti še dodatnih 40.000 evrov (brez davka), ki pa so jih porabili za po pogodbi določene obveznosti. „Ta denar je bil v sklopu razpisa predviden, da se razdeli za ostale aktivnosti,“ je pojasnila Srečkovič Bolšečeva. Ta sredstva je agencija prejela za pozicioniranje blagovne znamke Kurentovanje kot osrednjega pomladnega kulturnoetnografskega festivala nacionalnega pomena, izvedbo marketinške kampanje, vodenje medijskega središča in tiskovnih konferenc, zakupi medijskega prostora ...
Koncerti drugo leto pod milim nebom?
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se