Tako bo od ponedeljka potekal promet na Celovški cesti pri predoru Šentvid
Od ponedeljka do predvidoma konca julija bo zaradi gradnje polnega priključka iz avtocestnega predora Šentvid na Celovško cesto v Ljubljani spremenjena prometna ureditev od križišča Celovške in Prušnikove pri objektu Galant do križišča Celovške in Kosmačeve pri gostilni Jelen.

Kot so zapisali na Darsu in na direkciji za infrastrukturo, bo promet na širšem območju križišča pri gostilni Jelen zaradi izgradnje meteornega kolektorja omejen v obeh smereh, posledično bo potekal po enem voznem pasu v vsaki smeri, in sicer v smeri Ljubljane od križišča pri gostilni Jelen do bencinskega servisa Mol, v smeri Medvod pa od križišča pri gostilni Jelen proti Medvodam.
Kako bo potekal promet?
Promet bo v času del v obe smeri potekal po dveh novih zoženih pasovih.
Večje spremembe prometne ureditve bodo obsegale spremenjeno vodenje prometa v križišču pri gostilni Jelen, in sicer bo na izvozu iz Kosmačeve ulice dovoljeno le desno zavijanje na Celovško cesto v smeri proti Medvodam, prav tako pa bo iz smeri Ljubljane proti Medvodam možno le desno zavijanje na Kosmačevo ulico. Ostale smeri bodo začasno ukinjene.
Predvidene so tudi prilagoditev prometnega pasu Celovške ceste mimo Merkurja in Lidla v smeri Ljubljane, sprememba poteka linije Ljubljanskega potniškega prometa (LPP) z obvozom preko avtocestnega priključka Brod v obe smeri - ukinja se potek preko Kosmačeve ulice - in delna zapora na priključku z avtoceste na Celovško cesto v smeri Medvode.
Gradnja polnega priključka iz avtocestnega predora Šentvid na Celovško cesto s tem prehaja v drugo fazo, ki bo obsegala dela na trasi Celovške ceste, in sicer preusmeritev prometa na zunanje pasove, izgradnjo notranjih pasov in otokov, izgradnjo cestne razsvetljave ter izgradnjo meteornega kolektorja.
Izgradnja meteornega kolektorja v križišču Jelen bo predvidoma trajala do konca julija, preostali del druge faze pa do jeseni.
V času izvedbe projekta je izvajalec predvidel omilitvene ukrepe, ki bodo v največji možni meri zmanjšali vpliv hrupa in prašenja na bližnjo okolico gradbišča, so še zapisali na direkciji.

Avtocestni predor Šentvid, ki povezuje gorenjski avtocestni krak s primorsko avtocesto in ljubljansko obvoznico, je bil po nemalo zapletih odprt poleti 2008, a v njegovem sklopu še vedno manjkata izvoz iz predora na Celovško cesto proti središču Ljubljane in dokončna izpeljava uvoza v predor proti razcepu Koseze iz smeri središča mesta.
Zakaj so potrebovali toliko časa?
Na Darsu so pravnomočno gradbeno dovoljenje za dokončanje navezave iz predora na Celovško cesto pridobili marca 2023, in to šele v tretjem poskusu. Postopke so podaljševale in zapletale tožbe dedičev enega od lastnikov zemljišč, vanje je poseglo celo ustavno sodišče.
Za dela so na koncu izbrali Gorenjsko gradbeno družbo, ki je z 11,76 milijona evrov z davkom oddala najugodnejšo ponudbo.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se