Gimnazijci na jezikovnem taboru

##IMAGE-3442831##
Dijaki novomeške Gimnazije, ki se pripravljamo na nemško jezikovno diplomo, smo od 24. do 28. oktobra v Celovcu imeli intenzivne priprave na ta izpit, ki ga dijaki četrtega letnika opravljamo decembra in januarja.
Po pozitivnih izkušnjah iz preteklih let se tja tudi tokrat nismo odpravili sami. Ponovno so nam družbo delali dijaki Gimnazije Črnomelj in Gimnazije Bežigrad. Na taboru so poleg četrtošolcev sodelovali tudi nekateri tretješolci iz vseh treh gimnazij, ki jim tovrstno doživetje predstavlja koristno izkušnjo za prihodnje leto.
Na taboru smo velik del pozornosti namenili pripravam na pisni del izpita, torej eseju. Sistematično in postopoma smo se naučili vse od argumentiranja, oblikovanja lastnega mnenja pa do pisanja zaključka. Vadili smo tudi govorno nastopanje, obe vrsti priprav pa zaključili s pisanjem poskusnega eseja in govornim nastopom. Piko na i je dodalo še bivanje v avtentičnem avstrijskem okolju, ki nas je tako rekoč prisililo v uporabo našega znanja.
Da se ne bi ob odlični ponudbi našega lepo urejenega mladinskega hotela preveč razvadili, smo se kar nekajkrat podali na potep po okolici, s pomočjo zanimivih nalog pa smo podrobneje spoznali celovške znamenitosti in samo mesto. Obiskali smo tudi ORF studio, kjer so nam prijazno razkazali prostore, kjer nastaja avstrijski televizijski program, preizkusili pa smo se lahko tudi v vlogi televizijskega voditelja. Za rekreacijo je poskrbel Europapark s svojimi številnimi sprehajalnimi potmi, uživali pa smo tudi ob pogledu na Vrbsko jezero. Ob vsem naštetem smo našli čas tudi za medsebojno druženje in spletli kar nekaj novih prijateljskih vezi.
Da je jezikovni tabor potekal zanimivo in poučno, se imamo zahvaliti predvsem profesorjem vseh treh gimnazij. To so Monika Gehrke, Mia Penca, Hilda Hašaj Tegelj in Carola Zühlke. Nenazadnje pa gre zahvala tudi Gimnaziji Novo mesto, ki že vrsto let podpira tovrstne projekte.
Čeprav je bilo na trenutke malce naporno, smo se na taboru veliko naučili, kar nam bo prav prišlo na izpitu in pozneje v vsakdanjem življenju. Jezikovni tabor je dosegel svoj namen, dijaki pa smo bili nad njim navdušeni. Tovrsten način poučevanja je vsekakor bolj učinkovit in zanimiv, zato si dijaki želimo, da bi šola tovrstne projekte pripravljala in podpirala tudi v prihodnje.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se