Trimo ne popušča pred konkurenco
Družba Trimo Trebnje je v letošnjem prvem polletju prodala za 12,2 milijarde tolarjev svojih proizvodov, kar glede na enako obdobje lani pomeni povečanje za 3,3 odstotka. Za tokratno poslovanje je po besedah direktorice Tatjane Fink značilno uresničevanje napovedi o slabši gospodarski aktivnosti v Sloveniji in tudi v zahodni Evropi.
Pri prodaji na domačem trgu so zato zabeležili znaten padec prodaje, in sicer skoraj za 28 odstotkov, kar pa so uspešno nadomestili s prodajo na tujih trgih. Izvoz so namreč letos povečali za 18 odstotkov, kar pomeni, da so kar 77 odstotkov vse prodaje realizirali na tujih trgih. Največjo rast prodaje na tujih trgih ugotavljajo na področju držav bivše Jugoslavije ter na rusko - baltiškem območju. Po besedah Finkove se v zadnjih mesecih zaradi vse večje konkurence nadaljuje padanje prodajnih cen. Ključni trg Trima tudi letos ostaja zahodna Evropa, kamor prodajo kar 31 odsotkov vseh svojih proizvodov.
S 1. julijem so v Trimu ustanovili tudi nov inštitut , katerega osnovni namen je zagotavljanje izvirnih gradbenih rešitev za zdravo in varno bivanje.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se