Najbolj priljubljena franšiza hitre hrane na svetu ima svoje poslovalnice pravzaprav v vseh kotičkih sveta in v vseh ponujajo bolj ali manj isto hrano, vendar ta nima vsepovsod istega okusa. Veliko ljudi, ki pogosto potujejo med Evropo in ZDA in občasno zavijejo v McDonalds, se čudi, da popularni Big Mac ali McChicken nimata čisto istega okusa v Evropi kot v ZDA. Le zakaj je temu tako?
Bistvena razlika: sladkor in olje
Znanstveniki so z nekaj raziskav hitro prišli do odgovorov. Ugotovili so, da bi naj največja razlika v okusih bila posledica uporabe različnih sladkorjev. Ameriške verige McDonaldsov namreč uporabljajo koruzni sirup z visoko vsebnostjo fruktoze, ki je bolj sladek od trsnega sladkorja, ki ga večinoma uporabljajo McDonaldsi v glavnini Evrope. Uporaba različnega sladkorja tako vpliva na okus številnih bistvenih izdelkov v McDonaldsovih obrokih (kokakola, omake za Burgerje, začimbe, itd).
V Ameriki uporabljajo koruzni sirup iz preprostega razloga: subvencioniran je s strani vlade, zato je tudi cenejši od drugih sladkorjev. Nutricionistka Renee Exelbert je razložila, da imajo v ZDA tudi drugačne zakone, kar tudi dodatno vpliva na okus. Povedala je: "Združene države dovoljujejo uporabo aditivov in konzervansov v hrani, ki jih mogoče druge države ne dovoljujejo in te snovi naredijo drugačen okus hrani."
Bistvena razlika je tudi v uporabi različnega olja. McDonaldsi v Evropi pri globokem cvrtju (krompirčka) uporabljajo olje oljne ogrščice, ki daje hrani rahlo dimljen in oreščkov okus, v primerjavi z ZDA, kjer uporabljajo olje oljne repice, kar naredi bolj sladek okus hrani. V Evropi denimo za pripravo ocvrtega krompirčka uporabljajo samo tri sestavine: olje, sol in krompir, v Ameriki pa dodajo še četrto: dekstrozo - vrsto sladkorja iz koruze ali pšenice, ki se uporablja kot sladilo.
Nekdanji McDonaldsov kuhar Mike Haracz tudi razkriva, da je v Ameriki dosti težje obvladovati celotno dobavno verigo, kot pa v Evropi. Pravi, da so zaradi tega izdelki v Evropi večinoma bolj sveži, saj dobavna veriga deluje efektivneje in predvsem hitreje. To je tudi razlog, da McDonalds v Evropi ponuja nekatere izdelke, ki vsebujejo lokalne sestavine, ki niso na voljo v poslovalnicah v ZDA.