Napačen števec

Skoraj 20 let plačeval račune nekoga drugega, opazil šele sedaj

M.G.
18. 9. 2024, 19.08
Posodobljeno: 18. 9. 2024, 19.31
Deli članek:

Ker Ken Wilson iz Kalifornije nikakor ni zmogel znižati računa za porabo električne energije, je posumil, da mora biti nekaj narobe. In imel je prav. Bilo je nekaj močno narobe in to kar slabih 20 let. Izkazalo se je, da je ves ta čas plačeval račune za sosedov števec.

Profimedia
(fotografija je simbolična)

Pričujoča zgodba, ki se je pripetila moškemu iz Kalifornije, bi zagotovo najbolj sodila v rubriko "Saj ni res, pa vendarle je", če bi jo imeli, a je nimamo. Ken Wilson je nedavno opazil, da z njegovim računom za elektriko nekaj ni v redu, zato se je odločil, da bo budno spremljal koliko energije dejansko porabi, odkar je prejel sumljivo visoko položnico za elektriko. Kupil si je celo napravo, ki mu pove, koliko vatov porabljajo njegovi gospodinjski aparati, da je tako lažje spremljal dnevno porabe energije.

"Poskušal sem varčevati z elektriko in znižati stroške, ker je postajala res draga," je dejal Wilson. "Kar naprej sem hodil ven in preverjal svoj števec, a se mi je vse skupaj zdelo čudno." Wilson, ki živi v stanovanjskem kompleksu Vacaville, je kmalu ugotovil, da je očitno nekaj narobe z njegovo porabo energije in da njegova dejanska poraba ne sovpada s tisto, ki je prikazana na spletni strani podjetja Pacific Gas and Electric (PG&E). "Mislil sem, da pušča ali da mi nekdo krade elektriko ali da je števec pokvarjen, ker nekaj ni v redu," je dejal.

Wilson je nato poklical PG&E, ki je prejšnji torek poslal delavca, da preveri njegov števec. Takrat je bilo potrjeno, da je bilo Wilsonovo stanovanje, enota 90, priključeno na napačen števec, tako da je plačeval račun za storitve za enoto 91, ki seveda ni bila njegova. Ker Wilson živi v istem stanovanju že od leta 2006, meni, da se to morda dogaja že 18 let. Mnenja je, da ker živi sam, bi moral biti njegov račun nižji od katere koli druge enote.

"Trenutno se počutim nemočnega, ker ne morem nadzorovati lastnega števca električne energije," je dejal Wilson. "Upam samo, da bo ta zgodba pomagala drugim. Ne morem biti edini." PG&E so se v izjavi v ponedeljek opravičili za napako in pravijo, da si prizadevajo odpraviti težavo. Družba za oskrbo z električno energijo pravi, da je predhodna preiskava pokazala, "da je bila številka števca za strankino stanovanje zaračunana drugemu stanovanju od potencialno leta 2009." Vprašanje pa se postavlja, kdo je plačeval račune za dejanski števec gospoda Wilsona.