V Franciji danes še naprej postopno vzpostavljajo omrežje hitrih vlakov TGV, ki je bilo včeraj na več koncih države tarča saboterjev. Kot je že dopoldne sporočilo francosko železniško podjetje SNCF, bodo na relacijah proti severu države, Bretaniji in jugozahodu vlaki vozili v sedemdesetih odstotkih običajne zmogljivosti. Oviran železniški promet pričakujejo tudi v nedeljo.
Sicer pa je tudi danes posledice sabotaže čutilo na desettisoče potnikov, ki so na cilje prispeli z zamudo ali pa so si morali poiskati alternativne načine prevoza. Po podatkih francoskega ministrstva za promet je bila danes na severu, vzhodu in zahodu Francije odpovedana skoraj tretjina vseh vlakov, kar je prizadelo od 160.000 do kar 800.000 potnikov. Odpovedana je bila tudi približno četrtina vlakov med Parizom in Londonom, so medtem potrdili v podjetju Eurostar, ki s temi vlaki upravlja. Direktor SNCF Jean-Pierre Farandou je že potrdil, da se bodo težave nadaljevale do ponedeljka, ko naj bi železniški promet znova stekel kot običajno.
Oglasili so se tudi na notranjem ministrstvu. Po njihovih navedbah zaenkrat še ne morejo izključiti možnosti, da je v sabotaže vpletena kaka tuja sila. Odgovornosti za napade zaenkrat ni prevzel še nihče. »Kdo je odgovoren? Gre bodisi za dejanje od znotraj, ali pa je narek prišel od zunaj, prezgodaj je še za odgovore,« je dejal notranji minister Gerald Darmanin, ki je sicer dodal, da so odkrili nekaj podrobnosti, zaradi katerih sklepa, da bo »razmeroma hitro znano, kdo je odgovoren.« Kot poroča tiskovna agencija Reuters, sta dva vira iz varnostnih služb včeraj ocenila, da so na podlagi načina sabotaže sumi najprej padli na levičarske skrajneže ali okoljske aktiviste, a da za kaj takega še ni dokazov.