Sodobno bančništvo: ko uporabniška izkušnja narekuje spremembe
Dvigi in pologi denarja, plačevanje položnic, najem kredita – storitve, za katere je bil nekoč nujen obisk banke, lahko danes opravimo z le nekaj kliki.

V zadnjih nekaj desetletjih se svet spreminja s svetlobno hitrostjo. Tehnologija je postala del našega vsakdana in vpliva na skoraj vse vidike življenja. Vzemimo na primer povsem običajno opravilo, kot je upravljanje z osebnimi financami. Še v 70. letih prejšnjega stoletja smo morali oditi na banko, če smo želeli plačati položnico oziroma račun, položiti denar, napisati ček, ali zgolj preveriti stanje na tekočem računu.V 80. in 90. letih smo dobili bančne kartice in bankomate, kar je strankam omogočilo večjo dostopnost do storitev ter zmanjšalo potrebo po obisku poslovalnic. S pojavom interneta so banke začele uvajati spletno bančništvo, mobilna tehnologija pa je prinesla mobilne aplikacije, ki nam omogočajo, da imamo svoje bančne storitve ves čas dobesedno v žepu, pametni telefoni pa so postali naša denarnica, svetovalec, celo bančni uslužbenec.

Banke ne ponujajo več zgolj finančnih, temveč tudi tehnološke rešitve
Sodobna bančna transformacija pa ni omejena zgolj na digitalizacijo. V ospredje prihajajo tudi trajnostno financiranje, bančništvo v oblaku in druge inovacije, ki strankam omogočajo hitrost, varnost in globalno dostopnost. Banke tako danes ne ponujajo več le klasičnih storitev, temveč se spreminjajo v celovite ponudnike finančnih in tehnoloških rešitev.
V digitalni dobi bančništvo nikoli ne spi, česar se zavedajo tudi pri Gorenjski banki, ki ob svoji 70-letnici vstopa v prenovljeno vizualno podobo in uporabniško izkušnjo znamke. Nova identiteta ter prenovljene poslovalnice v Ljubljani, Kranju in Škofji Loki simbolizirajo razvoj v sodobno, digitalno in k strankam usmerjeno banko, ki z novo podobo krepi svojo strateško usmeritev.

Namesto klasičnih bančnih pultov sodobne svetovalne točke
Gorenjska banka v novo obdobje vstopa samozavestno in premišljeno – kot banka, ki je pripravljena na prihodnost. V središče postavlja digitalne inovacije, napredne storitve in popolno osredotočenost na uporabnika. Njena vizija prihodnosti je jasna: povezati tehnologijo in človeški stik v izkušnjo, ki je hkrati sodobna in osebna.
Komitenti Gorenjske banke v Ljubljani, Kranju in Škofji Loki že obiskujejo prenovljene poslovalnice, kjer klasične bančne pulte zamenjujejo svetovalne točke. Novi poslovni model delovanja je bolj oseben in osredotočen na svetovanje pri zahtevnejših finančnih vprašanjih in odločitvah, medtem ko stranke enostavne bančne posle lahko opravijo samostojno, v 24/7 conah ali digitalno.
»Naša nova identiteta ni zgolj vizualna sprememba – je jasna izjava o tem, kdo smo in kam gremo. Združujemo sedem desetletij bančnih izkušenj s pogledom naprej, v digitalno in inovativno prihodnost. Nova podoba predstavlja našo zavezo, da zagotavljamo sodobne, digitalne bančne izkušnje ter nadaljnjo podporo našim strankam, poslovnim partnerjem in skupnostim,« ob tem poudarja Mario Henjak, predsednik uprave Gorenjske banke.

Tradicija v koraku z razvojem in digitalizacijo
Prenova vizualne identitete ni zgolj odgovor na trende, temveč del širše strateške usmeritve Gorenjske banke, ki letos obeležuje 70 let poslovne rasti. Svojo tradicijo nadgrajuje s premišljenimi vlaganji v razvoj in digitalizacijo ter s skrbno oblikovano uporabniško izkušnjo, ki jo postavlja v središče poslovanja.

Prenova vizualne podobe Gorenjsko banko še tesneje povezuje z bančno skupino AikGroup. Z enotno vizualno identiteto skupina, ki trenutno združuje AikBank, AikLeasing in MV Investments v Srbiji, Hipotekarno banko v Črni gori ter Gorenjsko banko in GB Leasing v Sloveniji, krepi prepoznavnost na trgu in jasno izraža svojo vizijo rasti, inovacij in osredotočenosti na stranke.
Vsebino omogoča Gorenjska banka.
E-novice · Novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
