Hrvaško društvo za varstvo potrošnikov Halo, inšpektor poroča o še eni najdbi črvov v živilu. Tokrat so jih potrošniki našli v čokoladi.
Oglasil se jim je ogorčen oče štirih otrok, ki so navdušeni planili nad čokolado iz Konzuma, v kateri so bili živi črvi. "Pravkar sem v zaprti škatli Choco Peanut Finesse našel - črva! Ali je možno, da se vsake toliko časa v hrani, ki jo uživamo, znajde kaj od "živali"? Kaj se to dogaja? Poslal sem mail tudi Konzumu .To vsekakor ni dobro," je začel svojo pripoved jezen oče. Kot je pojasnil so čokoladice kupili v Super Konzumu v Sarajevski ulici v Zagrebu.
Pri društvu so ga ob tem opozorili, da bi lahko nekateri pomislili in komentirali, da je črva namenoma dal v čokolado. "To bi bile čiste provokacije. In verjetno bi pisali ljudje, ki so trgovci. Ne napadam trgovcev. Ne. Ko sem vam to poslal, absolutno v nobenem trenutku nisem imel v mislih denarja, darilnega paketa. Imam štiri otroke, stare od 1,5 do 8 let. Ali kdo res misli, da bom prosjačil za denar, ki sem ga plačal za izdelek. Kakovost mnogih izdelkov je šla k vragu, cene pa skokovito narasle," je na opozorilo društva odgovoril vidno jezen očka in dodatno opisal svojo izkušnjo.
"Včeraj ob 18. uri sem odprl paket. Otroci so pojedli šest ali sedem čokoladic z rokom trajanja do 30. novembra letos. Ko je iz ene od teh čokoladic prilezel ven debel bel črv. Odprl sem še nekaj čokoladic, in v vseh so bila rumenkasta in bela jajčeca. In na nekaterih nekaj modrega kot plesen," je dogajanje povzel šokirani oče.
Sporne čokoladice naprodaj tudi v Sloveniji
Proizvajalec teh čokolad je nemški Ludvig Schokolade GmbH iz Saarlouisa. Za območje Hrvaške in Bosne in Hercegovine je distributer teh čokoladic Konzum, medtem ko v Sloveniji, Srbiji in Črni gori to v imenu Fortenove opravlja Mercator.
V podjetji Konzum so se opravičili
"Izjemno nam je žal zaradi situacije, ki nam je bila opisana, ter bomo z vsemi podrobnostmi reklamacije takoj seznanili odgovorne kolege, zadolžene za ta segment poslovanja, kakor tudi samega dobavitelja. Na podlagi reklamacije bomo zagotovo izvedli vse potrebne ukrepe in preverjanja. Ker je reklamacija upravičena, prijazno prosimo, da se ob naslednjem obisku Konzumove prodajalne na naslovu Sarajevska 6, Zagreb, s računom in reklamiranim izdelkom kupec obrne na poslovodjo, da bomo lahko izvedli vračilo denarja ali zamenjavo artikla," so odgovorili iz Konzuma.
"Cenimo izkušnje naših kupcev, saj smo prav zahvaljujoč njim v zmožnosti prepoznati morebitne pomanjkljivosti na konkretnem prodajnem mestu in tako kakovostneje ter učinkoviteje ukrepati," so dodali.