Po informacijah necenzurirano.si so namreč predstavniki Turkov vodstvo podjetja 2TDK, ki vodi gradnjo drugega tira, že obvestili, da svojega dela projekta ne bodo zmogli končati. Glavnino del naj bi tako prevzel Kolektor kot partner v konzorciju. Turki naj bi z manjšim delom operative ostali le še na odseku med Divačo in Črnim Kalom.
Gre za končni epilog finančnih težav turškega gradbinca, ki se vlečejo že skoraj leto dni. Že septembra lani so na portalu necenzurirano.si razkrili, da je več podizvajalcev in delavcev, ki so jih najeli Turki, ostalo brez plačil, zaradi česar so zapustili gradbišče. Takrat v podjetju 2TDK o neplačevanju podizvajalcev uradno niso vedeli ničesar.
Gospodarstvo
Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba
Toda po neuradnih informacijah naj bi Yapi Merkezi zdaj podizvajalcem skupaj dolgoval že skoraj 20 milijonov evrov. Zakaj so Turki zašli v težave? Kaj to pomeni za nadaljevanje projekta? In zakaj se bo ta očitno podražil za 20 milijonov evrov?