Epilog finančnih težav

Turki, ki gradijo drugi tir, odhajajo: prihaja 20 milijonski aneks

R.M.
7. 2. 2025, 06.50
Posodobljeno: 7. 2. 2025, 06.54
Deli članek:

Turški gradbinec Yapi Merkezi, ki je skupaj s Kolektorjem gradil 1,1 milijardo evrov vreden drugi tir železniške proge med Divačo in Koprom, odhaja iz Slovenije. Kaj to pomeni za nadaljevanje 1,1 milijarde evrov vrednega projekta? In zakaj se bo ta podražil za 20 milijonov evrov?

Tomaž Primožič/FPA
Turški gradbinec Yapi Merkezi se je po letu dni muk v Sloveniji dokončno finančno zlomil. Kaj bo storila ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek?

Po informacijah necenzurirano.si so namreč predstavniki Turkov vodstvo podjetja 2TDK, ki vodi gradnjo drugega tira, že obvestili, da svojega dela projekta ne bodo zmogli končati. Glavnino del naj bi tako prevzel Kolektor kot partner v konzorciju. Turki naj bi z manjšim delom operative ostali le še na odseku med Divačo in Črnim Kalom.

Gre za končni epilog finančnih težav turškega gradbinca, ki se vlečejo že skoraj leto dni. Že septembra lani so na portalu necenzurirano.si razkrili, da je več podizvajalcev in delavcev, ki so jih najeli Turki, ostalo brez plačil, zaradi česar so zapustili gradbišče. Takrat v podjetju 2TDK o neplačevanju podizvajalcev uradno niso vedeli ničesar.

gen-i, elektrika, električna-energija, sončna-elektrarna

Gospodarstvo

Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba

Toda po neuradnih informacijah naj bi Yapi Merkezi zdaj podizvajalcem skupaj dolgoval že skoraj 20 milijonov evrov. Zakaj so Turki zašli v težave? Kaj to pomeni za nadaljevanje projekta? In zakaj se bo ta očitno podražil za 20 milijonov evrov?

Celoten prispevek preberite na necenzurirano.si.