V dopisu je podjetje eMundia kupce obvestilo, da zaradi »izrednih finančnih težav« ne morejo zagotoviti vračila kupnine za naročila in jim svetovalo, da si na spletni strani izberejo drugi artikel iz zaloge v vrednosti naročila. »Hvaležni bomo, da to storite čim prej, saj bi v nasprotnem primeru lahko ostali brez možnosti izbiranja nadomestnih artiklov kot tudi v celoti vrnjene kupnine,« so zapisali v sporočilu.
Tržni inšpektorat: obstaja možnost, da potrošniki blaga po plačilu avansa ne bodo prejeli
Potrošnikom previdnost pri nakupovanju pri eMundii svetuje tudi tržni inšpektorat. Kot so sporočili z inšpektorata, so v zadnjem prejeli več prijav, iz katerih izhaja, da podjetje zamuja z dobavo blaga oziroma blaga, kupljenega v spletni trgovini www.emundia.si, sploh ne more dobaviti.
»Potrošnikom svetujemo previdnost pri poslovanju s podjetjem eMundia. Glede na vse pridobljene informacije obstaja možnost, da potrošniki blaga po plačilu avansa ne bodo prejeli, prav tako pa bi lahko bilo oteženo vračilo avansa,« so zapisali pri tržnem inšpektoratu.
Izpostavljeno
7 stvari, ki jih želite vedeti o napolitankah
Po zakonu o varstvu potrošnikov mora podjetje svojo obveznost iz pogodbe izpolniti brez odlašanja, vendar najpozneje v 30 dneh po sklenitvi pogodbe, razen če sta se stranki dogovorili drugače. Če podjetje ne izpolni svoje obveznosti iz pogodbe v dogovorjenem roku, mu potrošnik določi primeren dodatni rok za izpolnitev pogodbe. Če podjetje niti v dodatnem roku, ki mu ga določi potrošnik, ne izpolni svojih obveznosti, lahko potrošnik odstopi od pogodbe.
Zakon določa tudi primere, v katerih lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi podjetju pustil dodaten rok za izpolnitev svojih obveznosti, in sicer če podjetje zavrne dostavo blaga, izvedbo storitve ali dobavo digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov, če je glede na okoliščine ob sklenitvi pogodbe dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe ali če potrošnik pred sklenitvijo pogodbe podjetje obvesti, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu mora podjetje brez odlašanja vrniti vsa opravljena plačila, so spomnili na inšpektoratu.