© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
necenzurirano.si
Čas branja 1 min.

Še ena domina je padla: bankrot dobavitelja spornih mask


Uredništvo
16. 7. 2025, 06.35
Posodobljeno
08:36
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Zakaj se je podjetje Hmezad TMT, znano tudi iz zgodbe o dobavi 22 milijonov spornih mask v času epidemije, znašlo pred bankrotom? In kaj ima s tem zadnja afera na Slovenskih železnicah (SŽ)?

domen prešeren mediaspeed.jpg
Mediaspeed
Domen Prešeren, direktor in solastnik podjetja Hmezad TMT, je zaradi vpletenosti v afero s fiktivnimi posli za črpanje milijonov iz Slovenskih železnic pred bankrotom.

V aferi s fiktivnimi posli na Slovenskih železnicah (SŽ), ki so jih v začetku maja razkrili na portalu necenzurirano.si, v zadnjih tednih pa so pod drobnogledom kriminalistov Nacionalnega preiskovalnega urada (NPU), je padla še ena domina.

Gre za podjetje Hmezad TMT, ki ga vodi vplivni poslovnež Domen Prešeren, znan tudi kot dolgoletni prijatelj generalnega direktorja SŽ Dušana Mesa.

To je namreč zaradi desetih milijonov evrov zapadlega dolga tik pred poletjem končalo v prisilni poravnavi. Zahtevalo jo je več upnikov, ki so izvršbe vpisali tudi na osebnem premoženju Domna Prešerna, sicer 49-odstotnega lastnika Hmezada. Pod njihovo "plombo" se je tako znašla tudi njegova stanovanjska nepremičnina v Šentjakobu pri Ljubljani.

Maske niso bile primerne za zdravstveno osebje

Domen in njegov oče Miloš Prešeren, večinski lastnik Hmezada, že vrsto let veljata za pomembna igralca na gradbenem trgu na območju Ljubljane, kjer sta dobivala glavnino poslov. Širši javnosti pa je podjetje znano iz afere maske. Spomladi 2020 bi moralo državnemu zavodu za blagovne rezerve dobaviti 22 milijonov navadnih obraznih mask, ki so zaradi težav s certifikati obtičale na carini. Zavod jih je nato odkupil za 12 milijonov evrov, četudi niso bile primerne za zdravstveno osebje.

Kaj je torej podjetje, ki je še vedno eden večjih podizvajalcev pri gradnje drugega tira proge Divača-Koper, pahnilo v bankrot? In kaj ima s tem zadnja afera na železnicah?

Celoten prispevek preberite na portalu necenzurirano.si.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.