Na Fursu so namreč v okviru nedavne analize ugotovili, da nekateri zavezanci ob prijavi na storitev eVročanje elektronski naslov, ki ga navedejo, nato pozabijo potrditi, torej klikniti na povezavo v potrditvenem sporočilu v poštnem predalu. To je nujen korak, če želi zavezanec na vpisan elektronski naslov prejemati informacije o odloženih dokumentih v njegov profil v eDavkih. Sporočili so še, da bodo zavezancem, ki še niso potrdili elektronskega naslova, na vpisan elektronski naslov poslali opozorilo s potrditveno povezavo.
Kot so sicer navedli, je v storitev eVročanje prijavljenih skoraj 290.000 fizičnih oseb, ki dokumente Fursa prejemajo izključno v svoj profil eDavkih. Od jih slabih 20.000 še ni potrdilo elektronskega naslova.
Zakaj je ta korak pomemben?
Veseljak
Kako lahko znižamo zimske energetske račune?
Vsem, ki so prijavljeni v eVročanje, bo Furs vročal dokumente samo elektronsko v njihov profil na eDavkih. Če zavezanec elektronskega naslova ni potrdil, o odloženem dokumentu ne bo obveščen preko elektronske pošte, temveč mora redno vstopati v eDavke in pregledovati prejete dokumente, so zapisali na Fursu. V nasprotnem primeru se namreč lahko zgodi, da je dokument zavezancu »vročen s fikcijo vročitve,« kar lahko ima negativne posledice, kot je denimo izvršba. Kot primer so navedli odločbo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča s plačilnim nalogom, ki jo lahko zavezanec, če o njej ne bo obveščen po elektronski pošti in tega ne preverja v eDavkih, spregleda. Posledično lahko zamudi rok za pritožbo ali plačilo, zaradi česar »bo lahko prišlo do davčne izvršbe ter s tem postopkom povezanih stroškov.«