Hrvaška Facebook skupina Halo, inspektore, ki deluje z blagoslovom Evropskega potrošniškega centra, je objavila ogaben primer potrošnika, ki je v kozarcu vloženih blagih feferonov našel črva. Možakar je nakupoval v poslovalnici NTL v Trnovcu Bartolovečkem, vloženi feferoni pa so proizvod severnomakedonskega podjetja Frenki. Trgovce je opozoril na primer, ko pa se je čez nekaj dni vrnil v trgovino, je taisti kozarec s črvom še vedno čakal na "srečnega" kupca.
"Trgovke sem ponovno opozoril in upravi NTL poslal elektronsko pošto. Glede na to, da mi do danes še niso odgovorili, niti niso odstranili tega kozarca s črvom, se obračam na vas v Halo, inspektore in javno sprašujem: Ali kozarca res ni bilo nikomur mar odstraniti iz trgovine? In kako je črv sploh prišel v kozarec, ne da bi kdo v proizvodnji videl? Kakšen nadzor je v makedonskem Frenkiju, ki proizvaja feferone za NTL?" se sprašuje.
Na pojasnila NTL in Makedonca Frenkija pri Halo, inspektore še čakajo. Po pojasnilih mag. Marjijana Katalenića, strokovnjaka za varnost in kakovst hrane, so črvi lahko posledica škodljivcev na njivi. "Jasno je, da proizvodni proces v Makedoniji ni pod nadzorom in da so higienski pogoji za pridelavo nesprejemljivi." Po mnenju Katalenića "vse kaže na šlamparije, neznanje ..." Na hrvaškem trgu bi morali uvesti register podjetij, ki proizvajajo ali prodajajo živila, a ne skrbijo za upoštevanje higienskih ukrepov pri proizvodnji in prodaji, je prepričan.