Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

»Strategija sama po sebi še ne prinaša rešitve za ptujski turizem«


Mojca Zemljarič
27. 2. 2017, 22.58
Posodobljeno
10. 07. 2017 · 03:44
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

Mestna občina (MO) Ptuj je nedavno javno objavila novonastali dokument o strategiji razvoja turizma na območju Ptuja. V njem je med drugim predstavljeno stanje na področju ptujskega turizma ter njegove prednosti in pomanjkljivosti po posameznih področjih. Strategijo razvoja in trženja turistične destinacije Ptuj v obdobju 2017-2021 je za 10.500 evrov izdelalo podjetje Lanara Consulting s sedežem v Ljubljani.

1488199757_cg_turizem_1.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

»Za odgovor na vprašanje, kako naprej, je najprej treba najti odgovor, kje smo danes. Učinkovitega upravljanja destinacije ne more biti brez jasne in podrobne analize trga in okolja, turističnih trendov, trenutnih danosti destinacije ter njenih obstoječih in potencialnih ciljnih segmentov. Na tej osnovi je bil oblikovan strateški del dokumenta, ki predstavlja možnosti nove organiziranosti za upravljanje turizma v destinaciji in skupaj s ključnimi akterji oblikuje njene temelje – definira poslanstvo, vizijo in cilje razvoja turizma, prioritetne ukrepe ter aktivnosti za razvoj in upravljanje destinacijske znamke Ptuj. Zavedati se moramo, da zapisana strategija sama po sebi še ne prinaša rešitve za ptujski turizem. Predstavlja zgolj kažipot in zemljevid, ki nam pomaga, da gremo v pravi smeri za dosego želenih ciljev in predvsem, da gremo vsi v isti smeri. Strateški dokument je bil oblikovan v smeri realno dosegljivega, z željo in trdno odločenostjo nosilcev, da ne bo zgolj še eden izmed številnih, ki bodo obležali v predalih in na policah,« je zapisano v predgovoru skoraj 200 strani dolgega dokumenta.

Čelan: »Strategije pišemo že 30 let«

Fajt pogreša prisotnost medijev

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.